10.09.21, 21:15
Ruszyła międzynarodowa kampania eobuwie.pl
Jesienno-zimowa kampania eobuwie.pl pod hasłem “Tu zaczyna się nowa historia” ruszyła w dziesięciu europejskich krajach. Marka kontynuuje założenia wiosennej edycji, pokazując, jak ważne w naszym życiu są właśnie buty.
Aktualna komunikacja jest rozwinięciem wiosenno-letniej koncepcji pod hasłem “Każda para tworzy nową historię”. “Clou kampanii FW2021 to nowy rozdział, pisany jak zawsze we własnym, indywidualnym stylu. Marka dba o to, by proces zakupowy był maksymalnie prosty i przyjemny, dlatego oferuje bezpieczne, darmowe dostawy i szybkie zwroty . Zakupy można zrobić online, w sklepie stacjonarnym, przez telefon lub w aplikacji mobilnej” - mówi Beata Dąbrowska, Marketing Director CEE and WE, eobuwie.pl.
Planowaniem i realizacją strategii mediowej zajęło się Value Media należące do Group One. Agencja odpowiada za zakup mediów w TV na kluczowym dla eobuwie.pl rynku polskim, a także TV, radia, prasy i OOH w Chorwacji i Słowenii oraz prasy we Włoszech. Głównym celem kampanii jest wzrost spontanicznej świadomości marki. To kontynuacja współpracy Value Media i eobuwie.pl, która trwa od lutego br.
Koncepcję kreatywną kampanii stworzyła agencja Visual Crafters. Kampania ruszyła 2 września i potrwa do końca października.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze