09.09.21, 08:00
Zyskaj więcej. Kampania wizerunkowa Gazeta.pl
Z początkiem września br., portal Gazeta.pl rozpoczął kampanię wizerunkową pod hasłem „Zyskaj więcej” skierowaną przede wszystkim do klientów.
Kampania ma prezentować działania portalu w obszarze biznesowym oraz zaangażowanie jego zespołu w tematy społeczne i środowiskowe. W ten sposób Gazeta.pl chce podkreślić wartości, które są fundamentem jej działań i realizowanych projektów. „W Gazeta.pl mówimy, że tworzymy internet na nowe czasy, ponieważ koncentrujemy się nie tylko na optymalizacji i jakości powierzchni reklamowych, ale także – a może przede wszystkim – uprawiamy zaangażowane i rzetelne dziennikarstwo” – mówi Bartosz Wysocki, dyrektor handlowy grupy Gazeta.pl.
Gazeta.pl w kampanii prezentuje bezpieczny ekosystem reklamowy. Oprócz wskaźników reklamowych w kampanii „Zyskaj więcej” podkreślono także zaangażowanie redakcji Gazeta.pl w zmienianie świata na lepsze dzięki podejmowaniu ważnych tematów społecznych i z zakresu ochrony środowiska. Kampania „Zyskaj więcej” będzie widoczna w mediach branżowych oraz serwisach Gazeta.pl we wrześniu br.
Komentarze