08.09.21, 09:00
Od mleczarzy. Tradycyjnie z krówką. Rolmlecz z pierwszym spotem TV
„Gdybyśmy my, mleczarze robili reklamę, tradycję byśmy Wam pokazali” – tymi słowami rozpoczyna się pierwszy w historii spot TV marki Rolmlecz.
Spot reklamowy powstał w ramach trwającej od maja br. ogólnopolskiej kampanii pt. „Od mleczarzy. Tradycyjnie z krówką”. Do standardowych działań promocyjnych, dołączy także reklama telewizyjna. Konsumenci będą mogli w niej zobaczyć mleczarzy, którzy z sentymentem i uśmiechem na twarzy pokazują nam ulubione momenty, swojej codziennej pracy.
„We wrześniu pierwszy raz w historii marka Rolmlecz pojawi się w ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej. W 15- i 30-sekundowych spotach mleczarze, pokażą miłośnikom marki kilka kadrów ze swojej pracy. To, jak ze starannością dbają o każdy szczegół, tradycję i pyszny smak produktów tworzonych z pasji. Nadrzędne wartości dla Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol to tradycja, poszanowanie lokalności oraz regionalnych zwyczajów mleczarskich przekazywanych z pokolenia na pokolenie. Marka Rolmlecz umiejętnie wiąże wieloletnie doświadczenie mleczarzy z oczekiwaniami współczesnych konsumentów” – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu.
W ramach działań stworzono również specjalną stronę internetową odmleczarzy.pl, na której znajdują się najważniejsze informacje o marce i produktach, a także przepisy kulinarne, historie mleczarzy, a także quiz wiedzy o marce.
Kampania reklamowa ruszyła 1 września i trwa do 10 października br. Emisja reklam obejmuje TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne. Firma nie podaje szczegółów jakie agencje odpowiedzialne są za kampanię.
Komentarze