08.09.21, 14:45

Aż 10 tysięcy materiałów w mediach o Beacie Kozidrak

Fot.: IMM

W sześć dni od 1 września br., kiedy znana wokalistka Beata Kozidrak została zatrzymana za jazdę autem po spożyciu alkoholu, we wszystkich mediach pojawiło się na ten temat aż 10 tys. publikacji i wpisów z łącznym dotarciem 59,3 mln kontaktów z przekazem. Najwięcej treści odnotowano na Twitterze, Facebooku i Instagramie – wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów.

W analizowanym okresie 1-6 września br. najwięcej materiałów o sprawie Beaty Kozidrak pojawiło się na Twitterze: 6,4 tys. wpisów z szacunkowym dotarciem 2 mln kontaktów. Na drugim miejscu pod względem liczby publikacji i komentarzy znalazł się Facebook i Instagram z łączną liczbą 1,7 tys., ale znacznie wyższym dotarciem niż na Twitterze - 9,6 mln potencjalnych kontaktów z przekazem. Prasa - głównie dzienniki regionalne - poświęciły temu tematowi w danym okresie 22 publikacje, co przełożyło się na stosunkowo duży zasięg na poziomie 2,8 mln kontaktów. W portalach internetowych, na forach i blogach opublikowano łącznie 1,3 tys. materiałów o zasięgu 11,9 mln, w tym 107 wpisów to same komentarze internautów zawierających wzmiankę o piosenkarce.

Jako IMM monitorujemy większość najbardziej medialnych spraw i wydarzeń w Polsce – 10 tys. materiałów wygenerowanych we wszystkich typach mediów w zaledwie sześć dni o tak dużym zasięgu potwierdza, że o Beacie Kozidrak w kontekście tego incydentu słyszał niemal każdy dorosły Polak. To poważny kryzys wizerunkowy, którego konsekwencje najprawdopodobniej udałoby się zminimalizować jedynie uczciwym i transparentnie komunikowanym w mediach procesie sądowym” – dodaje Sylwia Dobkowska, Kierownik Działu PR i Marketingu w IMM.

Stacje radiowe od ogólnopolskich, jak na przykład RMF FM, Radio Zet, Radio VOX FM, PR1, PR24 czy Radio Nowy Świat po lokalne Radio Plus Gdańsk, Radio Eska Łódź czy PR Lublin, informowały o zatrzymaniu Beaty Kozidrak 216 razy, poświęcając tym samy łącznie dwie godziny czasu antenowego. Telewizja natomiast o sprawie wzmiankowała 129 razy z łącznym czasem antenowym czterech godzin. Najczęściej ten temat poruszały regionalne oddziały TVP3, lecz także Polsat News, TTV i TVN. Dotarcie wyemitowanych treści dla obu typów mediów wynosi 32,4 mln.

Komentarze

Powiązane

17.09.24, 12:11
| radio » informacje | prasa » informacje
Trwa zbiórka Fundacji Radia ZET na rzecz osób dotkniętych powodzią. Media Grupy Agora wspierają akcję
15 września br. Fundacja Radia ZET uruchomiła zbiórkę pieniędzy na pomoc poszkodowanym w powodzi. Do akcji włączyły się wszystkie media Grupy Agora. “Wyborcza”, Gazeta.pl, AMS, Helios, Next Film oraz wszystkie stacje radiowe Grupy Eurozet kierują swoich odbiorców do jednej zbiórki.
17.09.24, 09:53
| telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje
Razem dla Was. Telewizja Polska uruchamia pomocą dla ofiar powodzi. Partnerem Polska Press Grupa
Telewizja Polska uruchomiła szeroką akcję charytatywną „Razem dla Was”, której celem jest pomoc ofiarom powodzi w południowo-zachodniej Polsce. Partnerem akcji została Polska Press Grupa.
17.09.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 17 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 17 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć. 
16.09.24, 19:45
| prasa » ludzie
Marcin Dzienniak nowym członkiem Zarządu Ringier Axel Springer Polska
1 października 2024 r., Marcin Dzienniak dołączy do Zarządu Ringier Axel Springer Polska i jako Chief Operating Officer będzie odpowiedzialny za obszary transformacji biznesowej, produktu mediowego, AI oraz szeroko pojętej technologii.
16.09.24, 13:22
| prasa » informacje
Wymowne zdjęcia wielkiej wody. Okładki dzienników z 16 września 2024 r.
W poniedziałek, 16 września br. większość dzienników poświęciła okładki "wielkiej wodzie". Dominowały duże zdjęcia i wymowne tytuły. 
16.09.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 16 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 16 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć. 
15.09.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 15 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 15 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć. 
14.09.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 14 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 14 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć. 
13.09.24, 18:30
| prasa » informacje
28 edycja akcji Różowa Wstążka magazynu Twój Styl
Magazyn „Twój STYL” (Wydawnictwo Bauer) kolejny raz ogłasza kampanię „Różowa Wstążka”, która ma na celu zwiększenie dostępności i świadomości dotyczącej profilaktyki zdrowotnej wśród kobiet.
13.09.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 13 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 13 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć. 
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 18.10.24

Rozwiązanie konkursu.

do 18.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.10.24

Do zdobycia jeden album.

Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Od wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.