08.09.21, 17:00
Orange promuje Szczęśliwe 31
Ruszyła nowa odsłona kampanii Orange na kartę przygotowana przez zespół Orange oraz agencję Leo Burnett Warszawa.
Nowa kampania jest realizowana według stworzonego przez agencję formatu „Trudna przyjaźń”. W rolach głównych występują ponownie Robert Górski i Mikołaj Cieślak. Działania są realizowane w TV i internecie, w tym w mediach społecznościowych.
W najnowszym spocie aktorzy Mikołaj Cieślak i Robert Górski grają w piłkę nożną ze znajomymi. Do wykonania rzutu wolnego ustawia się Mikołaj, a mur ustawiony przez zawodników drużyny przeciwnej jest w pełnej gotowości. Bramkarz czeka na zagranie, jednak Robert wykazuje się mistrzostwem w wykorzystywaniu okazji i przesądza o wyniku spotkania. Spot promuje usługę korzystania z Orange na kartę. Każdy nowy użytkownik otrzyma 31 dni za darmo z połączeniami bez limitu i 15GB internetu za zero złotych na start.
Na potrzeby kampanii TV powstały spoty w wersjach 30 i 15 sekund. Będzie je można zobaczyć w kanałach należących, m.in. do stacji TVN. W przypadku mediów społecznościowych kreacje będą emitowane w specjalnie dedykowanych formatach.
Kampanię przygotowano w agencji Leo Burnett Warszawa we współpracy z Orange Polska. Film wyprodukowało Tyrka Studio, a postprodukcją zajęło się studio Orka. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Spot wyreżyserował Amon Schulz. Planowanie i zakup mediów zostały powierzone domowi mediowemu Initiative. Za odsłonę kampanii w social mediach odpowiada Follow Agency.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze