12.09.21, 11:32

XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations. Ostatnie odliczanie do inauguracji

Fot.: materiały prasowe

Offline nie umiera, 5G i komunikowanie rzeczy trudnych, czy hejt jako zjawisko powszechne – to tylko kilka z tematów, które zostaną poruszone podczas XXI edycji Kongresu Public Relations. Największe wydarzenie branży, w którym weźmie udział około 200 specjalistów i ekspertów rozpocznie się już niebawem. Będziemy dyskutowali o aktualnych trendach, potrzebach oraz wyzwaniach, z którymi muszą się mierzyć przedstawiciele branży.

W dniach 16 i 17 września w Rzeszowie odbędzie się  XXI edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. To również druga edycja podczas której dyskutujemy o nowych wyzwaniach branży w czasie pandemii. Zarówno w ubiegłym roku, jak i obecnie organizatorzy zdecydowali się na realizację Kongresu w formule hybrydowej. Wydarzenie jest przykładem tego, że nawet w trudnym pandemicznym czasie, przy zachowaniu wymaganych prawem procedur można organizować w sposób bezpieczny branżowe konferencje.

Branża eventowa powoli łapie oddech. Po ponad roku zamknięcia, znów mamy możliwość spotykania się na różnego rodzaju wydarzeniach. Nowe technologie, dzięki którym mogliśmy w ubiegłym roku organizować eventy online, niewątpliwie zostaną z nami na dłużej, ale nawet najlepszy obraz 4K nie zastąpi emocji i wymiany energii, której doświadczamy w trackie spotkań na żywo – mówi Anna Jadwiga Orzech, Dyrektorka ds. komunikacji i rzeczniczka prasowa Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Podczas Kongresu wystąpi ona z prelekcją pn. „Wróćmy do podstaw, czyli o społeczności w działaniach public relations”. Dr hab. prof. UW Dariusz Tworzydło, pomysłodawca oraz organizator Kongresu dodaje: Ze względu na panującą sytuację zdecydowaliśmy się na organizację wydarzenia w formule hybrydowej. Będziemy ponownie gościć w Rzeszowie blisko 200 uczestników. To pokazuje jak ważna i pożądana jest możliwość spotkania się, rozmowy na żywo i wymiany doświadczeń, których w ostatnim czasie zdobyliśmy naprawdę wiele. 

Uczestnicy XXI edycji wydarzenia będą mieli możliwość wysłuchać wielu wystąpień i debat podczas których poruszane będą najbardziej aktualne tematy związane z branżą. Jeden z paneli, którego partnerem merytorycznym zostało Polskie Stowarzyszenie Public Relations, będzie poświęcony roli kobiet w PR. Na temat możliwości i wyzwań, przed którymi stają panie w public relations wypowiedzą się same zainteresowane – 6 kobiet od lat zajmujących się PR-em: Joanna Piwowarczyk, Ekspert ds. Komunikacji Marketingowej Orange Polska, Joanna Kącka, Rzeczniczka Prasowa Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi, Justyna Oracz, Head of communications Fantasyexpo Sp. z o.o.,  Żaneta Czyżniewska, Członkini zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i doktorantka SGH, Marta Andreasik, PR Manager Huuge Games  oraz Beata Kopczyńska, Regionalny rzecznik prasowy ZUS Województwa Śląskiego. W pierwszym dniu Kongresu odbędzie się również Gala rozdania nagród Konkursu PR Wings. Projekt został zorganizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations.

Podczas XXI edycji Kongresu specjaliści PR będą dyskutować o możliwościach i zagrożeniach jakie niesie aktywność w sieci. Budowanie marki w Internecie stało się biznesowym must have – jak bardzo istotnym – pokazał czas pandemii. Dzisiaj Polacy szukają inspiracji, informacji o firmach i ich produktach/usługach głównie w Internecie. Rosnąca rola Digital PR wynika z potrzeby tworzenia umiejętnej komunikacji z odbiorcą i budowania spójnego wizerunku marki w Internecie. Digitalizacja dotyka dziś praktycznie każdej dziedziny naszego życia. W komunikacji spowodowała dynamiczne zmiany, do których firmy musiały się dostosować, aby rozwijać swoje marki. Totalizator również doświadczył tych zmian. W ostatnich latach obserwujemy mocny rozwój e-sportu, który otworzył nowe możliwości komunikacji marki i docieranie do nowych, zaangażowanych grup odbiorców – mówi Aida Bella, Dyrektor Biura Rzecznika Prasowego Totalizatora Sportowego, który po raz kolejny został Partnerem Strategicznym Kongresu.

Digitalizacja zapewnia markom wiele możliwości i narzędzi do budowania wizerunku, ale daje też płaszczyznę działania hejterom, pozwala na tworzenie fake newsów. Adam Łaszyn, który podczas Kongresu poprowadzi debatę dotyczącą hejtu, w swojej książce e-Kryzys stwierdził, że każda osoba czy instytucja będąca aktywnym użytkownikiem sieci, w końcu doświadczy tego zjawiska. W Internecie, gdzie każdy czuje się anonimowy łatwo jest też stworzyć i dystrybuować fałszywą informację. Dlatego tak ważne jest, aby specjaliści PR umieli poruszać się w digitalowej rzeczywistości i umiejętnie reagować na fałszywe plotki czy ataki hejterów.

XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations będzie okazją do wymiany doświadczeń, poznania narzędzi i technik stosowanych w digital PR-ze oraz pogłębienia wiedzy na temat zarządzania kryzysem w przestrzeni online.

Komentarze

Powiązane

24.04.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Hochland w przetargu wybiera Ogilvy
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
24.04.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Tchibo Eduscho Family zmienia opakowanie
Marka kawowa Tchibo Family przechodzi zmianę, łącząc siły z rodziną Eduscho. Marka wprowadza nowe opakowanie i podwójny logotyp. Receptura pozostaje bez zmian.
24.04.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Finuu w przetargu wybiera agencję Dziadek do orzechów
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 r. marki Finuu z portfolio Bunge Polska.
24.04.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Adria Art klientem More Bananas
W listopadzie 2023 r. krakowska agencja marketingowa More Bananas rozpoczęła współpracę z firmą Adria Art, Do zadań agencji należało opracowanie spójnej strategii marketingowej zgodnej z misją i celami marki.
24.04.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Kozel promuje nowy wariant piwa Kozel Bílý Lehký
Debiut nowego wariantu piwa Kozel Bílý Lehký wspiera szeroko zakrojona kampania, której jednym z głównych elementów komunikacji jest spot telewizyjny, emitowany od 22 kwietnia br.
24.04.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Marka KELLYS klientem WowMedia&Metrics. Duża kampania słowackiej marki
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła słowacka marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
23.04.24, 20:11
| reklama & PR » informacje
Co by było, gdyby nagle skończyła się kawa? Lavazza z kampanią z okazji Dnia Ziemi
Lavazza stara się odpowiedzieć na pytanie, co byśmy zrobili, gdyby na świecie zabrakło kawy. W kampanii wyprodukowanej we współpracy z Freeda Platform, marka przekonuje o potrzebie zrównoważonego rolnictwa.
23.04.24, 17:24
| reklama & PR » informacje
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard mają koncentrować się wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki.
23.04.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Jakub Józef Orliński twarzą kampanii marki PRM.com
Agencja Saatchi & Saatchi odpowiada za strategię oraz koncept kreatywny nowej kampanii pod nazwą „PRIME CHOICE” dla marki PRM.com. Jej twarzą został kontratenor i b-boy Jakub Józef Orliński.
23.04.24, 09:58
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Bablok przechodzi z Deloitte do Walk
Wojciech Bablok dołączył do zespołu ESG Grupy Walk i objął stanowisko Sustainability Marketing Director. Bablok będzie odpowiedzialny, m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy