13.09.21, 09:00

Agnieszka Sora i Jovan Protić kandydatami na stanowisko Prezesa IAA Polska

Kandydaci na stanowisko Prezesa IAA Polska
Fot.: materiały prasowe

22 września br. członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na walnym zebraniu sprawozdawczo-wyborczym wyłonią nowe władze Stowarzyszenia na lata 2021 – 2023. Wybrany zostanie Zarząd, Rada Nadzorcza i Sąd Dyscyplinarny IAA Polska, a także Prezes Zarządu.

Na stanowisko Prezesa Zarządu IAA Polska zgłosiły się jak do tej pory dwie osoby: Agnieszka Sora (GfK) i Jovan Protić (Ringier Axel Springer Polska, Ringier Axel Springer Media AG).

Agnieszka Sora w branży marketingowej i badawczej jest obecna od 30 lat – posiada doświadczenie w marketingu, badaniach rynku, zarządzaniu oraz konsultingu. W latach 1993-1996 odnosiła marketingowe sukcesy, pracując w Nestle Polska, gdzie była odpowiedzialna za wprowadzenie na polski rynek takich marek jak Nescafe i Nesquik oraz Serwisu Konsumenckiego Nestle/Winiary. Przez ostatnie 25 lat pełniła funkcję Dyrektor Zarządzającej i Commercial Director GfK Polonia, pozycjonując GfK jako firmę integrującą wiedzę w oparciu o twarde dane panelowe, analitykę biznesową i głos konsumenta. W latach 2014-2016 była Sub Regional Managerem, Eastern Europe w Grupie GfK. Od czerwca 2021 r. podjęła się nowej, regionalnej roli w Europie Północno-Centralnej w GfK – Regional Consulting Lead NCE. Sora jest absolwentką ekonomii na wydziale HZ SGH w Warszawie, od czterech lat Wiceprezesem IAA Polska, w latach 2017 – luty 2021 r. Prezesem OFBOR. Wielokrotna członkini Jury EFFIE, prelegentka licznych konferencji, obecnie mentor w ramach Fundacji Liderek Biznesu oraz Wise & Young.

Jovan Protić jest COO oraz członkiem Zarządu Ringier Axel Springer Polska i Ringier Axel Springer Media AG, gdzie prowadzi projekty w jednej z największych firm zajmujących się mediami cyfrowymi w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, działającej w ośmiu krajach, prowadzącej ponad 60 podmiotów z branży mediów cyfrowych, e-commerce i rynków cyfrowych. Z firmą jest związany od 2005 r., tworzy i realizuje strategię digital marketingu i e-commerce. Karierę zawodową rozpoczynał w Serbii, budując największy portal internetowy w Serbii „blic.rs”. Od 2012 r. jest jednym z liderów procesu cyfrowej transformacji grupy medialnej Ringier Axel Springer Media AG w Europie Środkowo-Wschodniej. Od 2015 r. pełni funkcję członka Zarządu oraz COO Ringier Axel Springer Polska. W pierwszych latach działalności w Polsce, skoncentrował się na rozwoju wertykalnych serwisów cyfrowych i handlu elektronicznym. Na polski rynek wprowadził wówczas markę Business Insider Polska, afiliacyjny biznes e-commerce oraz serwis NOIZZ, którego działalność zainaugurował również na sześciu innych rynkach europejskich. W lutym 2016 r. został członkiem grupy Ringier Axel Springer Leadership Team, gdzie odpowiada za obszar digital media w Europie Środkowo-Wschodniej. Od 2020 r. współzarządza Onet.pl i pozostałym portfolio cyfrowym Ringier Axel Springer Polska.
Jovan Protić ukończył Uniwersytet w Belgradzie i uzyskał tytuł Exec MBA na Uniwersytecie w Sheffield.

Komentarze

Powiązane

19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
19.07.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Hand Made stworzył kampanię dla Monster Munch
Agencja Hand Made realizuje loterię dla Monster Munch, marki z portfolio Lorenza. Hasło akcji to “Rower dobry dla ducha”.
 
18.07.24, 19:21
| reklama & PR » informacje
PZU Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym tegorocznej edycji Tour de Pologne, w tym klasyfikacji górskiej. Firma wspiera także Tour de Pologne Junior. 
18.07.24, 17:44
| reklama & PR » informacje
Green Caffè Nero promuje letnią ofertę
Marka Green Caffè Nero wystartowała z działaniami reklamowymi, które mają promować letnią ofertę kawiarni. Działania promocyjne obejmują spot reklamowy emitowany w sieci kin niezależnych oraz działania digitalowe. Motywem przewodnim kampanii jest lato w mieście.
18.07.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Tak smakuje kino. Kampania Cinema City na Spotify
Polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph) przygotował z myślą o Spotify kampanię pt. „Tak smakuje kino” dla Cinema City.
18.07.24, 11:30
| reklama & PR » ludzie
Agata Bieniek awansowała zarządzanie polskim zespołem marketingu Bolt
Agata Bieniek objęła stanowisko Marketing Manager Bolt w Polsce i zarządza zespołem marketingu w polskiej siedzibie firmy oraz odpowiada za lokalne działania marki.
18.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Superbet zwiększa zaangażowanie w Górnika Zabrze
W ramach nowej umowy między Superbet a Górnikiem Zabrze, logo bukmachera znajdzie się na froncie koszulki klubu. 
18.07.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Streetcom pracuje dla marki Luksja
Streetcom zrealizuje kampanię product seeding dla marki Luksja. Działania wspierające zostały zaplanowane do końca sierpnia br.
18.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
207 reklamodawców promowało podczas EURO 2024 aż 368 marek na antenach TVP
Podczas zakończonych mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów komercyjnych o 12 proc. Wpływy ze sprzedaży reklam dotyczą tradycyjnych mediów jak i online.
17.07.24, 15:02
| reklama & PR » informacje
ORGANIQUE klientem agencji Trufle.PRO
Agencja Trufle.PRO rozpoczęła współpracę z polską marką kosmetyczną Organique.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.