13.09.21, 15:00
Izabela Albrychiewicz z nową regionalną rolą w GroupM. Ma rozwijać ofertę spółki
Izabela Albrychiewicz, CEO polskiego oddziału GroupM, obejmuje szersze kompetencje w regionie Europy Środkowo i Wschodniej. Ma rozwijać i uspójniać ofertę spółki na rynkach CEE.
Izabela Albrychiewicz, Prezeska GroupM Poland obejmuje nową regionalną rolę Cluster Lead w sieci GroupM, czyli platformie technologicznej i negocjacyjnej reprezentującej agencje mediowe WPP: MediaCom, Wavemaker oraz Mindshare. Albrychiewicz wspiera rozwój oferty oraz kompetencji biur GroupM w Czechach, Słowacji, na Węgrzech, Ukrainie, w Rumunii, Serbii oraz Chorwacji. Tym samym odpowiada za pomoc w uruchamianiu usług i marek specjalistycznych oraz wymianę narzędzi, technologii i wiedzy pomiędzy spółkami GroupM w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Sieć powierzyła Izabeli Albrychiewicz szersze kompetencje po dwóch latach zarządzania polską spółką grupy.
Izabela Albrychiewicz posiada ponad 20 lat doświadczenia w branży reklamowej. Z WPP jest związana od 1999 r., początkowo w MEC (później Wavemaker), którym zarządzała od 2011 r., a od 2019 r. – w GroupM. Poza pracą na rzecz firmy jest aktywnie zaangażowana w życie branży. Albrychiewicz jest członkinią rady nadzorczej SAR, od sześciu lat zasiada w zarządzie IAA. W 2020 r. szefowa polskiego GroupM otrzymała tytuł Człowieka Roku od IAB Polska na gali Mixx Awards. Wcześniej dwukrotnie branża uhonorowała ją tytułem AD WO/Man.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze