14.09.21, 13:01
Reklama dla klimatu. Akcja Gazeta.pl w nowej formule
We wrześniu br. akcja „Reklama dla klimatu” promująca ekologiczne postawy przedsiębiorców, powraca w odmienionej formule. Aby pokazać swój projekt na Gazeta.pl, reklamodawcy będą musieli zapłacić zapłacą minimum 1 tys. zł. Cały przychód z kampanii wesprze działania Fundacji Dziedzictwo Przyrodnicze.
Akcja „Reklama dla klimatu” od początku swojego istnienia nagradza proekologiczne postawy przedsiębiorców oraz szerzy świadomość w tym zakresie. W jej trzeciej edycji portal chce wesprzeć finansowo walkę z kryzysem klimatycznym. Formuła projektu „Reklama dla klimatu” uległa zmianie. Od teraz, w każdy piątek wyselekcjonowane reklamy będą prezentowane na stronie głównej Gazeta.pl nie za złotówkę, ale za minimum 1 tys. zł. W ten sposób reklamodawcy będą mogli przeznaczyć nawet większe kwoty na działania mające zapobiegać kryzysowi klimatycznemu. Cały przychód z akcji zostanie przekazany na rzecz proekologicznych fundacji.
Akcja „Reklama dla klimatu” od początku cieszy się zainteresowaniem reklamodawców. W ciągu dwóch poprzednich edycji projektu portal otrzymał ponad 150 zgłoszeń, a jego użytkownicy mieli okazję poznać już 41 prośrodowiskowych inicjatyw. Nowa odsłona akcji ruszyła we wrześniu 2021 r. i potrwa przynajmniej do końca listopada br.
Obecnie portal Gazeta.pl wspiera Fundację Dziedzictwo Przyrodnicze. Zgromadzone w akcji środki zostaną przekazane m.in. na kampanię fundacji pod hasłem „Wieczne Lasy”.
Komentarze