24.09.21, 22:30

Tarczyński sponsorem XII edycji turnieju Tauron Giganci Siatkówki

Międzynarodowy Turniej Charytatywny Giganci Siatkówki
Fot.: materiały prasowe

Firma Tarczyński została Sponsorem Premium XII edycji Międzynarodowego Turnieju Charytatywnego Giganci Siatkówki, który rozgrywa się na Dolnym Śląsku.

Tauron Giganci Siatkówki to najważniejszy przedsezonowy turniej klubowy w Polsce, ale i w Europie. W tym roku o Puchar Sponsora Tytularnego powalczą Mistrzowie Polski – Jastrzębski Węgiel, PGE Skra Bełchatów, a także tureckie drużyny Fenerbahçe Stambuł oraz Galatasaray Stambuł. Tegoroczna – XII edycja turnieju zostanie rozegrana w dniach 24-26 września w Miliczu i Jelczu-Laskowicach. Dochód z biletów przeznaczony będzie tradycyjnie na rozwój sportowy najmłodszych. W tym roku drugim największym sponsorem imprezy – zaraz po sponsorze tytularnym – została firma Tarczyński.

W naszej rodzinnej firmie od początku działalności wyznajemy zasadę, że liczy się coś więcej, niż tylko biznes. Jako marka społecznie odpowiedzialna podejmujemy liczne działania mające pozytywne przełożenie nie tylko na klientów, ale także lokalne społeczności czy środowisko naturalne. Pragniemy być dla ludzi i blisko ludzi, dlatego podjęliśmy kolejną decyzję o zaangażowaniu marki Tarczyński w sport. W tym roku – jako sponsor premium Międzynarodowego Turnieju Charytatywnego Giganci Siatkówki – będziemy nie tylko promować aktywność fizyczną wśród dzieci, młodzieży i dorosłych, ale także wspierać rozwój młodych sportowców. Jesteśmy tym bardziej dumni, że tegoroczna edycja będzie miała miejsce w Miliczu i Jelczu-Laskowicach, czyli bliskich nam rejonach. Trzymamy kciuki za wszystkich uczestników turnieju” – mówi Jacek Tarczyński, Prezes Tarczyński S.A.

Dzięki udzielonemu wsparciu finansowemu marka może liczyć, m.in. na branding boiska, sprzętu meczowego i elementów rozgrywek, ekspozycję strefy firmowej oraz foodtrucka przed halą sportową, jak również wsparcie promocyjne w mediach społecznościowych.

Tarczyński od wielu lat wspiera nie tylko lokalne społeczności z obszaru Doliny Baryczy i województwa dolnośląskiego, ale także aktywnie angażuje się w sponsoring sportu. Firma jest głównym sponsorem najlepszej polskiej drużyny futbolu amerykańskiego – Panthers Wrocław, którzy w tym roku odnieśli sukces na arenie międzynarodowej, docierając do półfinału najlepszych rozgrywek kontynentu – European League of Football. Na co dzień producent wspiera też piłkarzy lokalnej drużyny LKS Barycz Sułów oraz młodego thriatlonistę Marcela Kozaczkiewicza. Na koncie ma również współpracę z trzykrotnym mistrzem świata na żużlu – Taiem Woffindenem. Marka postanowiła rozszerzyć swoje zaangażowanie również na sektor gamingu – jako pierwsza firma z sektora spożywczego uruchomiła własny kanał pn. Tarczyński Studio Live na platformie Twitch, a także powołała do życia własną sekcję e-sportową Tarczyński Protein Team, która występuje w najbardziej prestiżowych ligach w kraju.

Komentarze

Powiązane

13.09.24, 09:01
| reklama & PR » ludzie
Anna Jankowska awansowała w RTB House
Anna Jankowska objęła stanowisko Executive VP of Global Partnerships w Adlook, awansując jednocześnie w RTB House.
12.09.24, 20:19
| reklama & PR » informacje
Lidl partnerem rozgrywek Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA
Lidl został Oficjalnym Partnerem rozgrywek Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA na trzy kolejne lata aż do sezonu 2026/27. Udział marki wiąże się z umożliwieniem ponad 12 tys. dzieci wyprowadzenia graczy na murawy europejskich boisk, na których rozgrywane są oba turnieje.
12.09.24, 18:00
| reklama & PR » ludzie
Beata Michalik zasiliła szeregi agencji Labcon
Beata Michalik objęła stanowisko Creative Production Team Lead w agencji relevant stories Labcon (Group One). Swoje doświadczenie zdobywała w firmach takich jak Brand New Galaxy (obecnie Assembly Global), Life on Mars oraz Isobar Polska. 
12.09.24, 08:48
| reklama & PR » informacje
Łowicz sos! Marka sięga po aranżację przeboju Haddaway’a What is love
Marka Łowicz powraca z nową, muzyczną kampanią promującą sosy do dań na ciepło. Przebój „Więcej warzyw”, który trzy lata temu stworzono na podstawie hitu Backstreet Boys – doczekał się swojego następcy.
12.09.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Tokyo Sushi klientem agencji more
We wrześniu br. agencja more rozpoczęła współpracę z Tokyo Sushi, siecią restauracji oferującą dania kuchni japońskiej.
11.09.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Dominik Bos poprowadzi Podcast Od Zera w ramach kampanii Pepsi Zero Cukru
Marka Pepsi rusza z podcastem „OD ZERA” w której goście opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos.
11.09.24, 17:00
| reklama & PR » ludzie
Magda Oleś-Stangrodzka awansuje w Big Picture
Na początku września br. Magda Oleś-Stangrodzka awansowała na stanowisko Senior PR Consultant w Big Picture. Agencja tłumaczy awans w związku z rozwojem praktyki komunikacji korporacyjnej. 
10.09.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Julka Żugaj i Kuba Patec Patecki ambasadorami kampanii płatków śniadaniowych Lubella
W najnowszej kampanii marki Lubella, odbiorcy będą mogli stworzyć własny avatar za pomocą fungeneratora AI od Lubelli i znaleźć się na limitowanym opakowaniu płatków Lubella Choco Kulki. Akcję wspiera również konkurs.
10.09.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Dziadek do orzechów wygrywa w przetargu napojów roślinnych Inka
Marka napojów roślinnych Inka wybrała w przetargu na aktywację konsumencką agencję Dziadek do orzechów.
10.09.24, 18:00
| reklama & PR » ludzie
Jacek Celiński przechodzi do Adlook
Jacek Celiński dołączył do Adlook i objął stanowisko VP of Growth CEE. W spółce będzie za wzrost sprzedaży w Europie Środkowo-Wschodniej.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.