23.09.21, 16:15
Terravita odświeża logo i zmienia opakowania czekolad
Terravita, polska marka, wprowadza na rynek czekolady mleczne i gorzkie w nowej odsłonie. Rebranding objął odświeżenie logo, zmianę opakowań, receptury, kształtu tabliczek i kostek.
Zmiany są widoczne na opakowaniach i w nowej wersji logo. Dotychczasowa czcionka została zastąpiona bardziej nowoczesnym, miękkim fontem, zaś grafika ziarna kakaowca jest naturalnym odniesieniem do wysokiej jakości produktu. Zmieniona szata graficzna przykuwa spojrzenie ręcznymi ilustracjami z florystycznymi motywami, które podkreślają agrarny charakter Wielkopolski.
Czekolady mleczne wyróżniają pastelowe kolory, a na oryginalnych opakowaniach czekolad gorzkich pojawiają się stylizowane na miedziane fonty, które podkreślają ich szlachetny i intensywny smak. Na nowych opakowaniach podkreślony został również fakt, iż Terravita jest polską firmą.
Terravita produkuje swoje flagowe produkty w opakowaniach przeznaczonych w 100 proc. do recyklingu. Dotyczy to zarówno „sreberka”, jak i papieru, pokrytego biodegradowalnym lakierem dyspersyjnym.
Animator Kultury w obszarze czytelnictwa
Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze