30.09.21, 09:55
Gotuj się na zmiany. XI edycja programu edukacyjnego marki Winiary
Rozpoczeła się XI edycja programu edukacyjnego Winiary „Gotuj się na zmiany”. Za jego realizację ponownie odpowiadają NAV agency, Mint Media oraz Clue PR.
Program „Gotuj się na zmiany” ma na celu edukację dzieci i młodzieży w zakresie racjonalnego odżywiania, zdrowego trybu życia oraz niemarnowania żywności w myśl idei zero waste.
Tegoroczna edycja programu będzie skierowana do szerszej grupy wiekowej. Aktywności obejmą nie tylko dzieci z 5-8 klas szkoły podstawowej, lecz również klasy młodsze (1-4) oraz grupy przedszkolne. Nauczyciele, którzy zarejestrują do programu swoje szkoły, otrzymają 21 angażujących scenariuszy zajęć dostosowanych do każdej z grup wiekowych, przygotowane przez ekspertów ds. dydaktyki i dietetyki. Będą mieli również dostęp do gier i zabaw, które urozmaicą ich zajęcia prowadzone zarówno w trybie stacjonarnym, jak i online. Dla zarejestrowanych placówek przygotowano także cztery konkursy z nagrodami.
Ambasadorami tegorocznej edycji programu zostali Sonia Rudolf – finalistka V edycji Masterchef Junior, Pan Belfer –nauczyciel i twórca internetowy oraz Łukasz Gluza − youtuber i nastoletni ekspert od mediów społecznościowych.
Realizacją nowej edycji programu ponownie zajmują się NAV agency (koncepcja, kreacja i obsługa programu), Mint Media (obsługa kanałów social media) oraz Clue PR (działania PR).
Animator Kultury w obszarze czytelnictwa
Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze