03.10.21, 09:00

PGE Prowadzimy w zielonej zmianie. PGE z kampanią nowej strategii marki

Kadr ze spotu reklamowego
Fot.: materiały prasowe

PGE Polska Grupa Energetyczna ruszyła z kampanią wizerunkową „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”. Nowe hasło, które od teraz będzie towarzyszyć logo PGE ma podkreślać pozycję lidera zielonej zmiany na rynku elektroenergetycznym w Polsce.

Wybór hasła „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie” jest nieprzypadkowy. Jako PGE mamy argumenty, żeby odważnie mówić o tym, że prowadzimy w zielonej zmianie. Z jednej strony PGE to lider i najbardziej zaawansowana w dążeniu do neutralności klimatycznej grupa energetyczna w Polsce. Z drugiej strony, PGE to firma pomocna, opiekuńcza wobec Klientów, służąca im wiedzą i profesjonalnym doradztwem na zmieniającym się rynku (…)”– mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

Nowa Strategia Marki PGE, to także nowy format kreatywny i oparta na nim kampania reklamowa, w której głos zabierają zamieszkujące w Polsce zwierzęta. Poprzez zabawne dialogi i monologi zwierzęcych bohaterów ma wybrzmiewać głos zmian wprowadzanych przez Grupę PGE i ich pozytywny wpływ na życie wszystkich mieszkańców Polski.

Jak podkreśla firma, wybór zwierzęcych bohaterów spotów jest nieprzypadkowy. Inspiracją do kampanii była dotychczasowa aktywność PGE w zakresie ochrony środowiska, wsparcia dla polskich parków narodowych, jak m.in. Roztoczańskiego Parku Narodowego i Biebrzańskiego Parku Narodowego oraz działań ochronnych na rzecz różnych gatunków zwierząt, m.in. bocianów i sokołów.

Wiatr i słońce w kampanii PGE

W spotach natura została pokazana przestrzennie z pełną gamą kolorystyczną. Podstawowymi elementami do zbudowania odpowiedniej atmosfery były żywioły: wiatr i słońce. Inspiracją w realizacji były najlepsze filmy przyrodnicze. W spotach zostały wykorzystane przede wszystkim ujęcia najbardziej uznanych polskich filmowców przyrodników. Zwierzęcymi bohaterami kampanii są gatunki żyjące na terenie Polski, co dodatkowo wzmacnia wizerunek PGE, jako marki silnie związanej z polskością.

Spoty wizerunkowe pod nazwami „Wiatr zmian”, „Militarne mewy”, „PGE SPA” oraz „Wyliczanka” odnoszą się odpowiednio do biznesowej działalności PGE tj. budowy i eksploatacji morskiej energetyki wiatrowej i osiągnięcia do 2030 r. 2,5 GW i 6,5 GW do 2040 r., kontynuacji budowy mocy w fotowoltaice i osiągnięcia do 2030 roku 3 GW oraz rozbudowy mocy w lądowych elektrowniach wiatrowych o dodatkowy 1 GW do 2030 r. Sporty produktowe pod nazwami „Stuknij w klawiaturę” i „Muzycy” odnoszą się do konkretnych ofert PGE Obrót: e-bok, e-faktura i e-sklep.

Kampania została zaplanowana we wszystkich kanałach mediowych – w telewizji, prasie, Internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Główne kanały dotarcia to telewizja i Internet – media o największym zasięgu, a jednocześnie umożliwiające szczegółowe mierzenie kampanii. Dopełnieniem strategii jest prasa i OOH, umożliwiające dotarcie do pozostałej części grupy docelowej.

Kampania wizerunkowa PGE SA potrwa do 31 października br. Z kolei kampania produktowa PGE Obrót ruszy 15 października i potrwa do 14 listopada br. Za przygotowanie kreacji i produkcje materiałów do kampanii odpowiedzialna była agencja Publicis.

Komentarze

Powiązane

11.09.24, 17:00
| reklama & PR » ludzie
Magda Oleś-Stangrodzka awansuje w Big Picture
Na początku września br. Magda Oleś-Stangrodzka awansowała na stanowisko Senior PR Consultant w Big Picture. Agencja tłumaczy awans w związku z rozwojem praktyki komunikacji korporacyjnej. 
10.09.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Julka Żugaj i Kuba Patec Patecki ambasadorami kampanii płatków śniadaniowych Lubella
W najnowszej kampanii marki Lubella, odbiorcy będą mogli stworzyć własny avatar za pomocą fungeneratora AI od Lubelli i znaleźć się na limitowanym opakowaniu płatków Lubella Choco Kulki. Akcję wspiera również konkurs.
10.09.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Dziadek do orzechów wygrywa w przetargu napojów roślinnych Inka
Marka napojów roślinnych Inka wybrała w przetargu na aktywację konsumencką agencję Dziadek do orzechów.
10.09.24, 18:00
| reklama & PR » ludzie
Jacek Celiński przechodzi do Adlook
Jacek Celiński dołączył do Adlook i objął stanowisko VP of Growth CEE. W spółce będzie za wzrost sprzedaży w Europie Środkowo-Wschodniej.
10.09.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
Wills Integrated działania obsłuży marki ISOVER, RIGIPS, WEBER i Maris
Wills Integrated, wrocławska agencja strategiczno-komunikacyjna, wygrała przetarg na obsługę public relations marek ISOVER, RIGIPS, WEBER i Maris wchodzących w skład międzynarodowej grupy Saint-Gobain.
10.09.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Zalando wprowadza nową strategią pozycjonowania
Zalando zmienia strategię pozycjonowania marki. Nowy kierunek, zainaugurowany kampanią „W co mam się ubrać?” na jesień-zimę 2024, ma koncentrować się na wzmacnianiu pewności siebie klientów w wyrażaniu własnego stylu oraz zaspokajaniu ich zmieniających się potrzeb, poprzez jakość, styl życia i inspiracje.
10.09.24, 13:49
| reklama & PR » ludzie
LiquidThread: cztery awanse managerskie w agencji
W wyniku wewnętrznych awansów w agencji digitalowo-contentowa LiquidThread (Publicis Groupe), Monika Zawadzka, objęła stanowisko Senior Content Solutions Managerki, a Magdalena Sajpel awansowała na stanowisko Creative Design Lead. Nowymi Integrated Communication Managerkami zostały Dominika Stryjewska-Bugała oraz Anna Górecka.
10.09.24, 12:58
| reklama & PR » informacje
Najlepsza Coca‑Cola Ever? Coca-Cola mówi głosem Krystyny Czubównej, Sary James i Bartłomieja Topy
W nowej odsłonie kampanii „Najlepsza Coca‑Cola Ever?” produkty dosłownie „mówią same za siebie”. Dzieje się to za sprawą współpracy z trzema osobowościami świata kultury i rozrywki oraz wykorzystaniu najnowszych technologii.
10.09.24, 09:55
| reklama & PR » informacje
OMD Group digitalowo obsłuży Pracuj.pl dla Firm
OMD Group wygrała przetarg na kompleksową obsługę działań online dla Pracuj.pl dla Firm, części biznesu Grupy Pracuj S.A. kierującego ofertę do segmentu MŚP.
09.09.24, 23:21
| reklama & PR » informacje
T-Mobile promuje T Business
Ruszyła kampania marki T-Mobile na temat T Business – oferty kompleksowych rozwiązań składającej się z siedmiu różnych linii produktowych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty
Konkursy
do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.