04.10.21, 17:00
Dwa tysiące włoskich kawiarek w loterii marki Prima
Ogólnopolską loterię kaw marki Prima (Jacobs Douwe Egberts) wspiera kampania reklamowa. Organizację loterii powierzono agencji First Line Polska, planowanie i zakup mediów agencji Havas Media, a agencji BBDO kreację.
Przyjmowanie zgłoszeń w „Loterii Prima” rozpoczęło się 1 października i potrwa do 31 grudnia br. Aby wziąć udział w promocji, konsument musi kupić dowolne opakowanie kawy marki Prima, zachować paragon fiskalny i zarejestrować go w formularzu na stronie marki. W loterii do wygrania jest dwa tysiące włoskich kawiarek.
Loterię wspiera kampania reklamowa, która potrwa do 24 grudnia br. W kampanii wykorzystane zostały spoty emitowane w telewizji, kanały digitalowe i social media, jak również materiały POSM w sklepach stacjonarnych.
Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media, za kreację odpowiada agencja BBDO, a za organizację i obsługę loterii FIRST LINE Polska.
Komentarze