06.10.21, 10:04
Zatrać się w niezwykłych opowieściach. Kampania wizerunkowa Multikina
Sieć kin Multikino rozpoczyna kampanię wizerunkową „Zatrać się w niezwykłych opowieściach”, która w oparciu o badania naukowe przeprowadzone przez University College London i Vue Entertainment. Lektorem spotu promującego kampanię jest polski muzyk Bartosz Waglewski znany jako Fisz.
Badania opublikowane przez Vue i University College London, ujawniają, że kilka godzin przed dużym ekranem może mieć zaskakujące korzyści dla funkcjonowania mózgu, więzi społecznych, produktywności czy kreatywności. Kino może przynosić fascynujące korzyści poznawcze, emocjonalne i fizjologiczne.
W związku z publikacją w Polsce wyników badań z UCL Multikino wypuszcza film z manifestem „Zatrać się w niezwykłych opowieściach” rozpoczynając kampanię wizerunkową. Film, którego lektorem jest polski muzyk Bartosz Waglewski znany jako Fisz, pokazuje widzom, jak cenne jest zagubienie się w świetnej opowieści. „Co chwilę otrzymywane przypomnienia czy polubienia sprawiają, że nigdy nie jesteśmy offline. Okazuje się, że kino jest nie tylko jednym z ostatnich miejsc, w którym podczas oglądania filmu nie rozpraszają nas inne ekrany oraz powiadomienia z urządzeń mobilnych, ale badania pokazują, że jest ono dobre dla widzów! Ta kampania jest dla nas bardzo ważna, bo dzięki niej możemy uświadomić odbiorcom korzyści płynące z oglądania filmów na wielkim ekranie. Cały czas inwestujemy w zapewnienie najwyższej jakości foteli, ekranów i dźwięku oraz nieustannie staramy się zapewnić widzom jak najlepsze wrażenia podczas seansów na wielkim ekranie” – mówi Sebastian Wojna, Kierownik Działu Marketingu Multikino S.A.
Kampania wizerunkowa „Zatrać się w niezwykłych opowieściach” ruszyła 1 października br., a aktywacje z nią związane są zaplanowane na dwa miesiące. Film „Zatrać się w niezwykłych opowieściach” jest dystrybuowany we wszystkich kinach sieci, na stronie internetowej oraz w mediach społecznych Multikina. Kampania reklamowa obejmuje Internet, prasę i outdoor oraz billboardy w wybranych miastach i metroboardy w warszawskim metrze. Spot wizerunkowy będzie emitowany w Internecie, w tym na YouTube’ie. Równolegle prowadzone będą działania z zakresu PR i influencer marketingu.
38 odniesień do filmu w spocie wizerunkowym
W spocie ukrytych jest 38 odniesień do filmów z całego świata. Fani Multikina na portalu Facebook.com mogą wziąć udział w konkursie i sprawdzić swoją filmową wiedzę.
Za komunikację kampanii „Zatrać się w niezwykłych opowieściach” odpowiada dział marketingu Multikino S.A. – Aleksandra Siedlecka (działania w Internecie – social media, strona internetowa i newsletter), Magdalena Cieplińska (adaptacja materiałów na polski rynek, planowanie i zakup mediów) oraz Natalia Kaleta-Nguyen (komunikacja z mediami, współpraca z ekspertem oraz z blogerami i Influencerami).
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze