05.10.21, 12:40

Nie czas umierać. Bond rozrusza kina?

Daniel Craig jako James Bond, fot.: materiały prasowe

1 października br. odbyła się premiera najnowszego filmu o przygodach agenta 007 „Nie czas umierać”. Od 16 września trwa jego kampania promocyjna przygotowywana dla Forum Film przez zespół mediowy dentsu Polska.

Poprzedni Bond, „Spectre”, przyniósł 880 mln dolarów i był numerem jeden box office’u w 81 krajach. „Skyfall”, 23. film z cyklu, zarobił na całym świecie 1,1 mld . „Premiery nowych filmów o Jamesie Bondzie to zawsze ważne wydarzenie w kalendarzu światowego kina. Ten jednak wyczekiwany jest z kilku dodatkowych powodów. Po pierwsze jego premiera była trzykrotnie przekładana i w efekcie na najnowszy film czekaliśmy sześć lat. To prawie tyle, ile wynosiła przerwa między ostatnim filmem z Timothy Daltonem („Licence to Kill” – 1989) a pierwszym filmem z Piercem Brosnanem („Goldeneye” 1996). Po drugie – pandemia bardzo mocno uderzyła w kina i mimo poluzowania obostrzeń kinom nie udało się jeszcze wrócić do stanu sprzed pandemii. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że „Nie czas umierać” trafia w końcu do kin. Cieszymy się, że producenci nie poddali się presji i nie wpuścili filmu prosto na platformy VOD, tylko poczekali na dobry moment by można było go obejrzeć na dużych ekranach” – mówi Sławomir Salamon Dyrektor Generalny Forum Film Poland

Promocja filmu trwa od 16 października i została zrealizowana w nowym modelu promocyjnym, uwzględniającym zmiany w konsumpcji mediów spowodowane pandemią. „Przy planowaniu kampanii najnowszego Bonda na bieżąco korzystaliśmy z wiedzy o zmianach w korzystaniu z mediów przez widzów spowodowanych przez pandemię. Dzięki temu dopasowaliśmy kanały komunikacji i poszczególne media tak, by najnowszy Bond nie przeszedł niezauważony. Kluczem przy planowaniu mediów jest nie tyle wielkość budżetu reklamowego, a aktualna wiedza o tym, gdzie teraz bywa nasz widz i z jakich mediów oraz kiedy korzysta (…)” - mówi Izabela Sochacka, Client Service Managing Director, dentsu Polska

Film o przygodach agenta Jej Królewskiej Mości miał premierę 1 października na całym świecie. Jego dokładna fabuła była trzymana w tajemnicy. Zdjęcia do nowego Bonda, czyli 25. części słynnego filmowego cyklu o przygodach agenta 007, rozpoczęły się 28 kwietnia 2019 r. W obsadzie znaleźli się ponownie Daniel Craig, Ralph Fiennes, Naomie Harris, Rory Kinnear, Léa Seydoux, Ben Whishaw i Jeffrey Wright, a dołączyli do nich Ana de Armas, Dali Benssalah, David Dencik, Lashana Lynch, Billy Magnussen oraz nagrodzony Oscarem za rolę Freddy’ego Mercury’ego Rami Malek. Film został nakręcony w Londonie (Pinewood Studios), we Włoszech, w Norwegii i na Jamajce, choć bez słynnej willi Iana Fleminga „GoldenEye”. Produkcję wyreżyserował Cary Joji Fukunaga.

Promocja filmu jest realizowana od 16 września i potrwa jeszcze do 10 października. Reklamy są obecne w TV, radiu, Facebooku, Instagramie i w outdoorze.

Komentarze

Powiązane

24.04.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Tchibo Eduscho Family zmienia opakowanie
Marka kawowa Tchibo Family przechodzi zmianę, łącząc siły z rodziną Eduscho. Marka wprowadza nowe opakowanie i podwójny logotyp. Receptura pozostaje bez zmian.
24.04.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Finuu w przetargu wybiera agencję Dziadek do orzechów
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 r. marki Finuu z portfolio Bunge Polska.
24.04.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Adria Art klientem More Bananas
W listopadzie 2023 r. krakowska agencja marketingowa More Bananas rozpoczęła współpracę z firmą Adria Art, Do zadań agencji należało opracowanie spójnej strategii marketingowej zgodnej z misją i celami marki.
24.04.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Kozel promuje nowy wariant piwa Kozel Bílý Lehký
Debiut nowego wariantu piwa Kozel Bílý Lehký wspiera szeroko zakrojona kampania, której jednym z głównych elementów komunikacji jest spot telewizyjny, emitowany od 22 kwietnia br.
24.04.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Marka KELLYS klientem WowMedia&Metrics. Duża kampania słowackiej marki
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła słowacka marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
23.04.24, 20:11
| reklama & PR » informacje
Co by było, gdyby nagle skończyła się kawa? Lavazza z kampanią z okazji Dnia Ziemi
Lavazza stara się odpowiedzieć na pytanie, co byśmy zrobili, gdyby na świecie zabrakło kawy. W kampanii wyprodukowanej we współpracy z Freeda Platform, marka przekonuje o potrzebie zrównoważonego rolnictwa.
23.04.24, 17:24
| reklama & PR » informacje
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard mają koncentrować się wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki.
23.04.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Jakub Józef Orliński twarzą kampanii marki PRM.com
Agencja Saatchi & Saatchi odpowiada za strategię oraz koncept kreatywny nowej kampanii pod nazwą „PRIME CHOICE” dla marki PRM.com. Jej twarzą został kontratenor i b-boy Jakub Józef Orliński.
23.04.24, 09:58
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Bablok przechodzi z Deloitte do Walk
Wojciech Bablok dołączył do zespołu ESG Grupy Walk i objął stanowisko Sustainability Marketing Director. Bablok będzie odpowiedzialny, m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
23.04.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
KINESSO zwycięża w przetargu Lincoln Electric
Firma Lincoln Electric działająca w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrała w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy