05.10.21, 15:00
Nowa struktura organizacyjna Gazeta.pl
Portal Gazeta.pl wprowadza nową strukturę organizacyjną. Z początkiem października br. do zespołu zarządzającego Gazeta.pl dołączyli Damian Świercz i Paweł Dubiel, a nową rolę obejmie Małgorzata Blada. Dodatkowo, dyrektorem Sport.pl zostanie Maciej Kucharski.
Zespół zarządzający Gazeta.pl wyznacza kierunki rozwoju serwisu. Zmiana jego struktury ma na celu wsparcie istotnych obszarów biznesowych portalu takich, jak rozwój produktu, adtech oraz rozwój partnerstw. Jak tłumaczy Agora, powiększenie grona kierownictwa Gazeta.pl to również wynik przekazania części zadań operacyjnych przez Agnieszkę Siuzdak zespołowi zarządzającemu portalu w związku z jej nowymi obowiązkami w zarządzie Agory.
Z początkiem października br. do zespołu zarządzającego Gazeta.pl dołączyli Damian Świercz i Paweł Dubiel. Świercz jako dyrektor ds. produktu i wzrostu będzie odpowiadać, m.in. za rozwój oferty i obszaru biznesowego aplikacji oraz strony głównej Gazeta.pl, a także za dystrybucję ruchu i strategię wzrostową portalu. Paweł Dubiel w nowej roli dyrektora ds. innowacji adtech&programmatic zajmie się strategią optymalizacji powierzchni reklamowych oraz strategią programatyczną, rozwojem biznesu opartego na danych i zgodnością z regulacjami dotyczącymi prywatności, a także innowacjami związanymi z tymi obszarami.
Dodatkowe obowiązki w zespole kierującym Gazeta.pl otrzyma także Małgorzata Blada, dotychczas dyrektor finansowa portalu, która od października br. będzie pełniła funkcję dyrektor operacyjnej. W nowej roli będzie odpowiedzialna jak dotychczas za finanse Gazeta.pl, a ponadto także za technologię, kulturę organizacyjną oraz wybrane procesy strategiczne.
W skład zespołu zarządzającego Gazeta.pl wchodzą również Bartosz Wysocki, dyrektor handlowy portalu oraz Marcin Gadziński, dyrektor ds. nowych przedsięwzięć.
Rozbudowa zespołu zarządzającego to nie koniec zmian w Gazeta.pl. Z początkiem miesiąca dyrektorem serwisu Sport.pl został Maciej Kucharski, który w swojej roli skupi się na realizowaniu procesów prowadzących do rozwoju wizerunkowego, redakcyjnego i zasięgowego obszaru Sport.pl.
Komentarze