12.10.21, 11:02
Polska Grupa Energetyczna sponsorem na kolejne pięć lat narodowej areny
PGE Polska Grupa Energetyczna i operator PGE Narodowego podpisały nową umowę sponsoringową na kolejne pięć lat. Arenie nadano imię trenera piłki nożnej - Kazimierza Górskiego.
„Dotychczasowe pięć lat na PGE Narodowym było pełne emocji, których dostarczały największe i najciekawsze wydarzenia sportowe, rozrywkowe i kulturalne w Polsce. W tym czasie marka największej polskiej firmy energetycznej towarzyszyła ponad 100 całostadionowym wydarzeniom, w tym meczom piłkarskiej reprezentacji Polski, koncertom gwiazd polskiej i światowej muzyki, targom, wystawom i spotkaniom biznesowym. Od lipca 2015 r. do końca 2020 r. PGE Narodowy odwiedziło ponad 8 milionów osób. PGE Polska Grupa Energetyczna jako partner tytularny stadionu wspiera jego rozwój i przez następne pięć lat będzie współtworzyła to wyjątkowe miejsce” - mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.
W ramach negocjacji nowej umowy PGE i PL.2012+ przeprowadziło dokładną analizę dotychczasowych wspólnych działań, w wyniku czego, m.in. odświeżono pakiet świadczeń partnerskich i uwzględniono możliwość nadania PGE Narodowemu imienia Kazimierza Górskiego.
Marka PGE Narodowy powstała w wyniku połączenia dwóch brandów - "Stadionu Narodowego w Warszawie" oraz PGE Polskiej Grupy Energetycznej w 2015 r. Rebranding ze Stadionu Narodowego w PGE Narodowy był pierwszą tego typu operacją o tak dużej skali w Polsce.
Badania przeprowadzone na zlecenie PL.2012+ w 2021 r. pokazują, że PGE Narodowy jest najbardziej rozpoznawalnym obiektem sportowo-widowiskowym w Polsce.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze