17.10.21, 13:24
PGE Prowadzimy w zielonej zmianie. Firma zachęca do korzystania z eBOK, eFaktura i eSklep
PGE rozpoczyna część produktową kampanii w ramach nowej strategii marki „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”.
Dwa tygodnie po starcie kampanii wizerunkowej, PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczyna kolejną odsłonę działań marketingowych, w której zachęca do korzystania z takich narzędzi jak eBOK, eFaktura i eSklep.
Kampania produktowa dotyczy cyfrowych narzędzi i produktów oferowanych przez PGE Obrót. Działania mają wpisywać się w nową strategię marki, która zawiera się w haśle „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”.
Spoty produktowe pod nazwami „Stuknij w klawiaturę” oraz „Muzycy” mają być uzupełnieniem strategii marki „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”. Podobnie jak w części wizerunkowej, głos zabierają w nich polskie zwierzęta. Tym razem opowiadają o zaletach eUsług od PGE. W zabawny i lekki sposób podkreślają zalety korzystania z elektronicznych rozwiązań takich jak eFaktura, eBOK ,czy eSklep eksponując nie tylko ich wygodę, ale jednocześnie przyjazność dla środowiska naturalnego.
Kampania PGE Obrót ruszyła 15 października i potrwa do 14 listopada 2021 r. Za przygotowanie kreacji i produkcje materiałów do kampanii odpowiedzialna była agencja Publicis. Część produktowa kampanii „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie” została zaplanowana w telewizji, prasie i Internecie.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze