25.10.21, 15:00

Konrad Kwiatkowski został Head of Operations w Tigers

Logo agencji Tigers
Fot.: materiały prasowe

Konrad Kwiatkowski objął nową funkcję Head of Operations w ramach nowo utworzonego zespołu skupiającego HR, finanse, IT, administrację oraz M&A w agencji digitalowej Tigers.

Do głównych zdań obszaru Operations należy zwiększanie efektywności modelu operacyjnego Tigers oraz przygotowanie organizacji na dynamiczny rozwój na rynkach międzynarodowych.

„Moja przygoda z Tigers rozpoczęła się od prowadzenia warsztatów strategicznych (dla - wtedy jeszcze - Social Tigers), na których wspólnie wypracowaliśmy wartości, misję, wizję oraz strategię biznesową. Obecnie wspieram Tigers w rozwoju strategii organizacji, budowaniu trwałych relacji biznesowych oraz zwiększaniu efektywności procesów. Rozwój tygrysiego zespołu w to jeden z kluczowych obszarów Tigers, który aktualnie pochłania naszą uwagę” – mówi Konrad Kwiatkowski.

Konrad Kwiatkowski w przeszłości przez lata pracował jako menedżer w Amrest, współodpowiedzialny za wprowadzenie Burger King na rynek polski, rozwój konceptu KFC „dostawa” oraz za zbudowanie i globalny rozwój obszaru ‘operational excellence’ dla wszystkich marek Amrest (Starbucks, Pizza Hut, KFC i Burger King). Następnie - prezes Zarządu Winezja.pl - e-commerce oferującego dostawy wina i alkoholu do domu. Dyrektor Zarządzający największej sieci sklepów z winami i alkoholami mocnymi w Polsce (Centrum Wina). Twórca platformy społecznościowo - dobroczynnej Helpzy, którą rozwijał uczestnicząc, m.in. w międzynarodowych programach inkubacyjnych, tj. Google i YCombinator w Dolinie Krzemowej. Jest doradcą strategicznym zarządów organizacji nastawionych na rozwój i skalowanie biznesów w powtarzalnym modelu operacyjnym. Trener biznesowy (w metodologiach Scaling Up oraz Great Game of Business), certyfikowany coach. Absolwent IESE Business School oraz London School of Economics.

Komentarze

Powiązane

19.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Energa Obrót z kampanią świadomościowo-produktową. Moc równowagi w Twoim ekosystemie
Energa Obrót rozpoczęła 15 lipca br. nową kampanię świadomościowo-produktową pod hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie.
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
19.07.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Hand Made stworzył kampanię dla Monster Munch
Agencja Hand Made realizuje loterię dla Monster Munch, marki z portfolio Lorenza. Hasło akcji to “Rower dobry dla ducha”.
 
18.07.24, 19:21
| reklama & PR » informacje
PZU Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym tegorocznej edycji Tour de Pologne, w tym klasyfikacji górskiej. Firma wspiera także Tour de Pologne Junior. 
18.07.24, 17:44
| reklama & PR » informacje
Green Caffè Nero promuje letnią ofertę
Marka Green Caffè Nero wystartowała z działaniami reklamowymi, które mają promować letnią ofertę kawiarni. Działania promocyjne obejmują spot reklamowy emitowany w sieci kin niezależnych oraz działania digitalowe. Motywem przewodnim kampanii jest lato w mieście.
18.07.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Tak smakuje kino. Kampania Cinema City na Spotify
Polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph) przygotował z myślą o Spotify kampanię pt. „Tak smakuje kino” dla Cinema City.
18.07.24, 11:30
| reklama & PR » ludzie
Agata Bieniek awansowała zarządzanie polskim zespołem marketingu Bolt
Agata Bieniek objęła stanowisko Marketing Manager Bolt w Polsce i zarządza zespołem marketingu w polskiej siedzibie firmy oraz odpowiada za lokalne działania marki.
18.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Superbet zwiększa zaangażowanie w Górnika Zabrze
W ramach nowej umowy między Superbet a Górnikiem Zabrze, logo bukmachera znajdzie się na froncie koszulki klubu. 
18.07.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Streetcom pracuje dla marki Luksja
Streetcom zrealizuje kampanię product seeding dla marki Luksja. Działania wspierające zostały zaplanowane do końca sierpnia br.
18.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
207 reklamodawców promowało podczas EURO 2024 aż 368 marek na antenach TVP
Podczas zakończonych mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów komercyjnych o 12 proc. Wpływy ze sprzedaży reklam dotyczą tradycyjnych mediów jak i online.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.