25.10.21, 16:00
Grupa Morele integruje swoje sklepy pod jednym szyldem
Grupa Morele będąca właścicielem dziewięciu sklepów internetowych z szerokim asortymentem w różnych kategoriach, podjęła decyzję o ich całkowitej integracji pod jedną witryną.
Grupa Morele realizuje swoją strategię, w ramach której chce ułatwiać życie klientom poprzez proste i wygodne zakupy on-line. Pomóc w tym mają m.in. wdrożone lub będące jeszcze w fazie testowej rozwiązania ułatwiające podjęcie decyzji zakupowych.
Nowym udogodnieniem dla klientów Grupy Morele, ma być integracja wszystkich sklepów internetowych należących do spółki. Ich cały asortyment zostanie przeniesiony na platformę morele.net.
„Połączenie naszych specjalistycznych sklepów to realizacja długofalowego planu spółki. Naszą misją jest ułatwienie zakupów online. Zależy nam m.in. na tym, aby Klienci mogli w jednym miejscu robić zakupy w różnych kategoriach, stąd też decyzja o integracji. Cały czas pracujemy nad tym, aby Morele zawsze były sklepem, w którym sami chcielibyśmy kupować” - mówi Michał Pawlik, CEO Morele.
Klienci należących do niej sklepów będą mogli logować się na platformę morele.net bez konieczności zakładania nowego konta. Po zalogowaniu, podobnie jak wcześniej, będą mogli m.in. składać reklamacje i zwroty oraz sprawdzać historię zamówień. Udogodnieniem ma być dostęp do szerokiej oferty produktowej w różnych kategoriach w jednym miejscu.
Do tej pory marka zintegrowała już ze swoją platformą sprzedażową siedem z ośmiu sklepów - hulahop.pl, amfora.pl, budujesz.pl, meblujesz.pl, ubieramy.pl, digitalo.pl oraz motoria.pl. Pozostaje jeszcze ostatni sklep -presto.pl, którego przeniesienie też jest planowane.
Specjalista ds. promocji czasopism naukowych
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze