04.11.21, 08:00

TOFU Studio nagrodzone za animację poświęconą Sądowi Ostatecznemu Hansa Memlinga

Nagrodzona animacja
Fot.: materiały prasowe

Jury tegorocznej nagrody GOOD DESIGN AWARD 2021 w Tokio ogłosiło zwycięzców. Wśród nagrodzonych prac znalazła się animacja przybliżająca historię „Sądu Ostatecznego” Hansa Memlinga, przygotowana na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku przez TOFU Studio.

Pierwotnie powołana przez Ministerstwo Gospodarki, Handlu i Przemysłu Japonii GOOD DESIGN AWARD to nagroda przyznawana od 1957 r. przez Instytut Promocji Designu w Tokio. Wybierane i nagradzane projekty muszą odznaczać się olbrzymim potencjałem czy to rynkowym, czy też wzbogacającym życie społeczne poprzez nowoczesne podejście do procesu projektowego, praktycznie w każdej ze sfer bardzo szeroko pojętego designu.

W tegorocznym konkursie ok. 88 sędziów pod przewodnictwem Takashi Ashitomiego i wiceprzewodniczącego Seiichi Saito dokonało przeglądu ponad 5,8 tys. zgłoszeń z bardzo różnych perspektyw. Jurorzy koncentrowali się wokół kreatywności, wizji otwarcia się na przyszłość, wyobraźni, uczciwości i trosce o twórcze kształtowanie społeczeństwa oraz środowiska.

Projekt zrealizowany przez gdańskie TOFU Studio poświęcony dziełu Hansa Memlinga „Sąd Ostateczny” i przygotowany na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku przeszedł pozytywnie proces podwójnej preselekcji, trafiając ostatecznie do grona tegorocznych laureatów. Jak podkreślono w werdykcie animację pt. „Historia Sądu Ostatecznego Hansa Memlinga" przybliżającą ciekawe i trudne losy tego tryptyku nagrodzono za nowoczesną formę wyrazu, która skutecznie zachęca do zapoznania się z dziełem bez względu na różnice pokoleniowe, czy też kulturowe. Praca gdańskiego studia znalazła się w gronie tylko 367 nagrodzonych prac spoza Japonii oraz jest jedynym nagrodzonym projektem z Polski.

Za projekt odpowiadają: Paulina Kozicka & Adam Chyliński (art), Paulina Kozicka (ilustracje), Aleksandra Mokwa - Kaługa (copy), Marcin Chyliński (animacja), Stefan Wesołowski (sound design), Stefan Wesołowski (muzyka), Małgorzata Brajner & Piotr Łuba (lektorzy), Małgorzata Posadzka (konsultacje), Daniel Naborowski (Project manager), TOFU Studio (produkcja). Projekt powstał na zamówienie Muzeum narodowego w Gdańsku.

Komentarze

Powiązane

07.02.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Zadbane dłonie o każdej porze roku. Kampania marki Cztery Pory Roku
Trwa kampania marki Cztery Pory Roku prowadzona pod hasłem „Zadbane dłonie o każdej porze roku”, która jest skierowana do osób dbających o kondycję i urodę swojej skóry.
07.02.23, 20:04
| reklama & PR » informacje
Linkleaders marki obsłuży markę ESET na polskim rynku
Do grona klientów praktyki Tech & Services agencji PR i EB Linkleaders dołączyła marka ESET działająca w obszarze rozwiązań cyberbezpieczeństwa. Agencja odpowiada za relacje z mediami i pozycjonowanie ekspertów marki w polskich mediach.
07.02.23, 18:14
| reklama & PR » informacje
Karolina Pilarczyk promuje bezpieczeństwo na drodze w zimowych warunkach w kampanii Alior Bank
Alior Bank promuje ubezpieczenie komunikacyjne. Głównym elementem kampanii są materiały video z udziałem Karoliny Pilarczyk.
07.02.23, 16:30
| reklama & PR » informacje
Ze Snickers ogarniesz zimę. Kampania outdoorowa marki Snickers
Na początku lutego br. ruszyła ogólnopolska kampania marki Snickers, która w zimowym okresie będzie widoczna na setkach nośników w największych miastach Polski oraz popularnych górskich kurortach.
07.02.23, 15:30
| reklama & PR » informacje
Sebastian Huber na czele LifeTube Content Lab
LifeTube (Grupa LTTM) uruchomi nowe usługi i narzędzia technologiczne, które mają zwiekszyć przychody pasywne twórcom. W tym celu powołano nową jednostkę LifeTube Content Lab, na której czele staje Sebastian Huber.
07.02.23, 14:30
| reklama & PR » informacje
Bauer wprowadza znak jakości i rozpoczyna kampanię kampanię promocyjną swoich tytułów
Od lutego br. na okładkach magazynów Wydawnictwa Bauer pojawia się nowy znak - „Dobra Prasa!”. Dodatkowo wydawnictwo rozpoczęło kampanię mająca na celu promocję swoich tytułów.
07.02.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Ruszyła loteria marki Grześki. Do wygrania vouchery ze strony Wyjątkowy Prezent
1 lutego br. ruszyła loteria marki Grześki należącej do firmy Colian. Do wygrania są vouchery na oferty ze strony Wyjątkowy Prezent.
07.02.23, 08:58
| reklama & PR » ludzie
Nowe osoby na pokładzie Tigers. Krakowski oddział przenosi się do AFI Europe
Na początku br. Do zespołu agencji marketingowej Tigers dołączyli: Katarzyna Mıstaçoğlu, Oscar Dąbkowski, Joanna Dubielewska, Łucja Faszczewska i Patryk Karmoliński. Dodatkowo, krakowski oddział Tigers przenosi się do nowej siedziby - AFI EUROPE.
07.02.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Jakub Zeid (DevaGroup)
Jakub Zeid - SEO Expert w DevaGroup podsumowuje 2022 rok w branży SEO. 
06.02.23, 19:58
| reklama & PR » ludzie
Marcin Lewandowski członkiem zespołu marketingu Decathlon Polska
W 2023 r. marka Decathlon postanowiła powiększyć swój dział pracujący nad obszarem marketingu. Nowym członkiem zespołu został Marcin Lewandowski, który rozpoczął pełnowymiarową pracę na stanowisku Specjalisty ds. Marketingu Sportowego w Decathlon Polska.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 08.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 07.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.