03.11.21, 16:00

WĘC PR zmienia się w WEC Communication

Nowe logo agencji
Fot.: materiały prasowe

Krakowska agencja WĘC PR przeszła transformację. Wdrożono nową strategię i rebranding, a także zmieniono nazwę na WEC Communication.

Na początku listopada agencja WĘC PR zaprezentowała odświeżoną identyfikację wizualną swojej marki – nowe logo i stronę internetową. Równolegle wprowadzono również nową nazwę – WEC Communication. Jak tłumaczy agencja, te zmiany to konsekwencja, odzwierciedlająca zakres świadczonych usług przez agencję na przestrzeni ostatnich lat.

Nasze zadania już od dłuższego czasu wykraczają poza tradycyjny PR. Aby sprostać oczekiwaniom klientów, sukcesywnie rozszerzaliśmy profil działalności. Dzisiaj realizujemy projekty wszechstronnie – stąd zmiana nazwy na WEC Communication, która oddaje charakter działań agencji 360. Zbudowaliśmy zespół, który skutecznie egzekwuje, ale również tworzy strategie komunikacyjne i marketingowe. Nie boimy się też wyznaczać trendów i proponować naszym klientom nowoczesnych form komunikacji ich marek, np. stawiając na content wideo” – mówi Tomasz Węc, CEO WEC Communication.

Bez "Ę"

Nowa nazwa i logo są pozbawione polskiej litery ,,Ę”, co ma ułatwić wypowiadanie nazwy przez zagranicznych klientów agencji i pozwolić dotrzeć do nowych partnerów biznesowych. Drugi człon nazwy ,,Communication” ma nawiązywać do głównego filaru działalności agencji - kompleksowych usług komunikacyjnych i całego zespołu, który na co dzień buduje relacje z mediami, dziennikarzami, influencerami, partnerami i klientami. Z kolei odświeżone logo ma wyróżniać się nowoczesnym fontem, a litera ,,V” nawiązywać do symbolu stawianego przy wykonanym zadaniu. W komunikacji wizualnej postawiono na kolor fioletowy, który ma budzić skojarzenia z kreatywnością i wyobraźnią. Ponadto ta barwa według psychologów stymuluje aktywność mózgu i wpływa na szybkie rozwiązywanie problemów.

Zmiana zbiega się 10-leciem firmy. Agencja specjalizuje się w prowadzeniu komunikacji klientów z branży technologicznej. WEC realizuje projekty w Polsce i w regionie EMEA, ale w portfolio posiada także kilka aktywacji globalnych. Agencja obsługuje, m.in. Acer w wybranych krajach EMEA, Sabre Polska, ADATA, Fixit czy Xerox.

Komentarze

Powiązane

01.03.24, 14:09
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
OSM Łowicz głównym sponsorem formatu MasterChef Nastolatki
OSM Łowicz, polska spółdzielnia mleczarska, dzięki współpracy z agencją LiquidThread, rozszerza swoje działania branded content o kolejny format – „MasterChef Nastolatki”. Marka OSM Łowicz pojawi się w programie jako sponsor główny.
01.03.24, 12:11
| reklama & PR » informacje
KERRIS obsłuży PayPo
Agencja KERRIS odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze social ads performance marketing PayPo – firmy działającej w obszarze płatności odroczonych w Polsce.
01.03.24, 10:36
| reklama & PR » informacje
Heima PR pracuje dla Naukowej Fundacji Polpharmy
Na początku br. do klientów agencji Heima PR dołączyła Naukowa Fundacja Polpharmy, której misją jest wspieranie rozwoju nauk medycznych i farmaceutycznych poprzez finansowanie badań w tych dziedzinach.
29.02.24, 14:20
| reklama & PR » ludzie
Jakub Macyszyn przechodzi z Good One PR do KPRM
W lutym br., Jakub Macyszyn rozpoczął pracę na stanowisku eksperta w Sekretariacie Przewodniczącej Komitetu ds. Pożytku Publicznego, Minister ds. Społeczeństwa Obywatelskiego Agnieszki Buczyńskiej.
29.02.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Wójtowicz na stanowisku Corporate Director PR Big Picture
Big Picture, firma doradcza PR i public affairs zarządzana przez Hannę Waśko i Helenę Korniejew, wprowadza nową organizację zespołu PR korporacyjnego.
29.02.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Agencja Ro w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations
Agencja Ro grona została członkiem Stowarzyszenia Agencji Public Relations. To 39. agencja w szeregach SAPR.
28.02.24, 19:51
| reklama & PR » informacje
Mural w stolicy promuje Familijne Wieczory Filmowe
Prace nad muralem promującym tegoroczne „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery dobiegły końca. To kolejna inicjatywa marki Familijne, która po szeroko zakrojonych działaniach w kinach, rusza z czwartą odsłoną aktywacji konsumenckiej.
28.02.24, 13:30
| reklama & PR » ludzie
Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff na pokładzie Papaya Roster
Papaya Roster wzmacnia swój zespół. Do ekipy Papaya Roster dołączyli operatorzy Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff.
28.02.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
On Board Think Kong pracuje dla EIT Health Innostars
EIT Health Innostars rozpoczyna współpracę z agencją On Board Think Kong. Współpraca z agencją OBTK obejmuje promocję realizowanych przez EIT Health InnoStars inicjatyw w branży healthcare, w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i Południowej.
28.02.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Dagmara Witek-Kuśmider w Creative LIAisons Global Coaching Academy 2024
Dagmara Witek-Kuśmider, Chief Creative Officer Publicis Worldwide Poland, jest jedyną przedstawicielką polskiej branży reklamowej, która dołączyła do grona mentorów tegorocznej edycji wirtualnego programu Creative LIAisons Global Coaching Academy.