26.11.21, 13:00
Daj z siebie 100%! Kreatywny konkurs marki Olej Wielkopolski w mediach społecznościowych zakończony
Producent Oleju Wielkopolskiego jako pierwszy na polskim rynku, wprowadził butelki pozyskane w 100 proc. z materiałów z recyklingu. Wprowadzeniu opakowań towarzyszył kreatywny konkurs.
W związku z lauchem nowej butelki agencja Mint Media, która odpowiada za działania Oleju Wielkopolskiego w digitalu, w tym w mediach społecznościowych, zaangażowała w komunikację marki Influencerów i zorganizowała kreatywny konkurs.
Kulinarni i proekologiczni Influencerzy, tacy jak: Damian Kordas, Kinga Paruzel, Ekocentryczka czy Chef Lorek, otrzymali kreatywne paczki z zaproszeniem do zabawy – na ich stronach pojawiły się dania przygotowane z Olejem Wielkopolskim w roli głównej i zaproszenie do udziału w konkursie marki Olej Wielkopolski. Posty Influencerów z lokowaniem produktu uzyskały ponad 31 tys. tzw. lajków i 400 komentarzy.
Zadaniem konkursowym było zaprezentowanie przez użytkowników, tego, co robią w życiu na 100 proc., co wprost nawiązuje do charakteru nowej butelki Oleju Wielkopolskiego, która jest wykonana w 100% z recyklingu. Zwycięzca konkursu otrzymał hulajnogę elektryczną, a pięć wyróżnionych osób eko zestawy przyborów kuchennych.
Agencja Mint Media odpowiadała za koncepcję, Key visual oraz hasło akcji „Daj z siebie 100%”. Całość wspierana była kampaniami Facebook Ads, których zasięg osiągnął 250 tys. użytkowników.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze