26.11.21, 22:00
Raz, dwa, BLIK – odblokuj i zbliż. Tomasz Kot w kampanii BLIKA
BLIK ruszył z kampanią, która ma przekonać użytkowników do płacenia zbliżeniowo. Po raz pierwszy w kampanii BLIKA wystąpił Tomasz Kot.
Do płacenia zbliżeniowo BLIKIEM będzie namawiać Tomasz Kot, który jest bohaterem najnowszej kampanii. W spotach pokazuje on użytkownikom, jak łatwo płaci się BLIKIEM zbliżeniowo.
Do grudnia br. w kanałach tematycznych oraz w internecie pojawiać się będą spoty z udziałem Tomasza Kota, który tańcząc i śpiewając pokaże, jak przyjemnie, łatwo i bezproblemowo jest płacić BLIKIEM w terminalach płatniczych.
Za pomysł komunikacji i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan. Media zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Spark Foundry.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze