24.11.21, 14:30

Nasza Krew Pomaga. Akcja społeczna agencji EACTIVE #wiemyjak

Logo kampanii, fot.: materiały prasowe

Agencja SEO i Performance Marketingu EACTIVE #wiemyjak ruszyła ogólnopolska akcja społeczna skierowana do firm „Nasza Krew Pomaga”.

Dla mnie to jest wdzięczność nie do opisania. Gdyby ktoś nie poszedł i nie poświęcił swojego czasu, energii, swojej krwi, to mnie by już tu nie było. Przeżyłam wyłącznie dlatego, że ktoś postanowił oddać swoją krew” - opowiada Kasia, manager w EACTIVE #wiemyjak. Kasia rok wcześniej dowiedziała się, że choruje na raka, a w 2021 r. zainicjowała zorganizowanie akcji “Nasza Krew Pomaga”, promującej honorowe oddawanie krwi wśród firm z całej Polski.

Organizatorem wydarzenia jest agencja SEO i Performance Marketingu EACTIVE #wiemyjak, w której Kasia pracuje od 12 lat. W zeszłym roku, lekarz zdiagnozował u Kasi nowotwór, który wywołał u niej poważny krwotok - straciła około 2,5 litra krwi. W tym trudnym momencie, krew uratowała Kasi życie. Zanim w Dolnośląskim Centrum Onkologicznym we Wrocławiu rozpoczęto chemioterapię i radioterapię, Kasia miała kilkanaście razy przetaczaną krew i dzięki temu jej organizm był gotowy na leczenie onkologiczne. Teraz jest zdrowa i chciałaby w tym roku zachęcić do honorowego krwiodawstwa poprzez akcję “Nasza Krew Pomaga“.

Jaki jest cel akcji?

“Nasza Krew Pomaga” ma na celu wzrost świadomości społecznej na temat honorowego oddawania krwi oraz wsparcie Regionalnych Centrów Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa z całej Polski, a w szczególności RCKiK we Wrocławiu. Akcja trwa do końca 2021 r. i skierowana jest do firm, które chcą pomóc ratować zdrowie i życie ludzkie.

Akcja jest pod Patronatem Miasta Wrocław - Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych Urząd Miejski Wrocławia, a Partnerami są: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu, Dolnośląska Izba Gospodarcza, Partnerski Klub Biznesu.

Firmy biorące udział w akcji, które zachęcą min. jednego pracownika do oddania krwi, otrzymają certyfikat.

Komentarze

Powiązane

01.03.24, 12:11
| reklama & PR » informacje
KERRIS obsłuży PayPo
Agencja KERRIS odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze social ads performance marketing PayPo – firmy działającej w obszarze płatności odroczonych w Polsce.
01.03.24, 10:36
| reklama & PR » informacje
Heima PR pracuje dla Naukowej Fundacji Polpharmy
Na początku br. do klientów agencji Heima PR dołączyła Naukowa Fundacja Polpharmy, której misją jest wspieranie rozwoju nauk medycznych i farmaceutycznych poprzez finansowanie badań w tych dziedzinach.
29.02.24, 14:20
| reklama & PR » ludzie
Jakub Macyszyn przechodzi z Good One PR do KPRM
W lutym br., Jakub Macyszyn rozpoczął pracę na stanowisku eksperta w Sekretariacie Przewodniczącej Komitetu ds. Pożytku Publicznego, Minister ds. Społeczeństwa Obywatelskiego Agnieszki Buczyńskiej.
29.02.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Wójtowicz na stanowisku Corporate Director PR Big Picture
Big Picture, firma doradcza PR i public affairs zarządzana przez Hannę Waśko i Helenę Korniejew, wprowadza nową organizację zespołu PR korporacyjnego.
29.02.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Agencja Ro w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations
Agencja Ro grona została członkiem Stowarzyszenia Agencji Public Relations. To 39. agencja w szeregach SAPR.
28.02.24, 19:51
| reklama & PR » informacje
Mural w stolicy promuje Familijne Wieczory Filmowe
Prace nad muralem promującym tegoroczne „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery dobiegły końca. To kolejna inicjatywa marki Familijne, która po szeroko zakrojonych działaniach w kinach, rusza z czwartą odsłoną aktywacji konsumenckiej.
28.02.24, 13:30
| reklama & PR » ludzie
Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff na pokładzie Papaya Roster
Papaya Roster wzmacnia swój zespół. Do ekipy Papaya Roster dołączyli operatorzy Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff.
28.02.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
On Board Think Kong pracuje dla EIT Health Innostars
EIT Health Innostars rozpoczyna współpracę z agencją On Board Think Kong. Współpraca z agencją OBTK obejmuje promocję realizowanych przez EIT Health InnoStars inicjatyw w branży healthcare, w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i Południowej.
28.02.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Dagmara Witek-Kuśmider w Creative LIAisons Global Coaching Academy 2024
Dagmara Witek-Kuśmider, Chief Creative Officer Publicis Worldwide Poland, jest jedyną przedstawicielką polskiej branży reklamowej, która dołączyła do grona mentorów tegorocznej edycji wirtualnego programu Creative LIAisons Global Coaching Academy.
27.02.24, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Wioletta Batóg Prezesem Zarząd MB Mobile. Wcześniej pracowała w MediaMarktSaturn Polska
Wioletta Batóg została Prezesem Zarządu MB Mobile. Do zarządu spółki dołączyła również Diana Putaj w funkcji Wiceprezesa Zarządu.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

27.02.2024 r., godz. 15.00, online.