25.11.21, 12:30
Lewy Guuurom. BETFAN z kampanią we współpracy z TVP Sport
BETFAN, polski bukmacher, wystartował z kampania promocyjną we współpracy z TVP Sport wokół plebiscytu Złota Piłka.
W ramach akcji „Lewy Guuurom” bukmacher przygotował zakład specjalny, w którym najlepszy polski piłkarz zwyciężył jeszcze przed oficjalnym ogłoszeniem laureata głosowania dziennikarzy sportowych z całego świata. Oferta jest dostępna dla użytkowników aplikacji mobilnej TVP Sport oraz stałych graczy bukmachera. Kampanię wspierają działania promocyjne na TVPSport.pl, działania PR oraz w social mediach.
Złota Piłka to jeden z najbardziej prestiżowych plebiscytów w świecie futbolu. Organizowany jest co roku od lat 50. XX w.
Kampania „Lewy Guuurom” została zaplanowana i zrealizowana (kreacje, zakup mediów,) przez dział marketingu BETFAN przy wsparciu PR ze strony Practum Consulting.
Komentarze