01.12.21, 11:00

Orange dla Firm zachęca przedsiębiorców do cyfrowej rzeczywistości

Kadr ze spotu reklamowego, fot.: materiały praowe

W ostatnich dniach ruszyła nowa, świąteczna kampania Orange dla Firm. Marka zachęca w niej do skorzystania z oferty, w ramach której oferuje sprzęty w prezencie przy zakupie smartfona.

Orange dla Firm od lat stawia sobie za cel bycie przewodnikiem po świecie nowej technologii. Ta kampania wpisuje się w naszą filozofię, która polega na przedstawianiu przedsiębiorcom zalet cyfrowej rzeczywistości, z jednoczesnym pamiętaniem o ludzkim podejściu i najważniejszym czynniku, jakim jest człowiek” – mówi Paweł Patkowski, Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska.

To druga odsłona kampanii w ramach nowego formatu, którego celem jest przybliżenie przedsiębiorcom świata technologii” – mówi Katarzyna Wierzbicka z Havas Warsaw. „Chcielibyśmy zachęcić przedsiębiorców do spojrzenia na ich biznes z innej perspektywy, ale wciąż emocjonalnej i optymistycznej” – dodaje Wierzbicka.

W ramach świątecznej oferty sprzedażowej Orange proponuje technologiczne wsparcie w postaci sprzętów w prezencie przy zakupie smartfona.

Kampania obejmuje spoty telewizyjne, radiowe, internet i punkty POS. Po stronie Havas Warsaw nad kampanią pracował zespół w składzie: Katarzyna Macharz i Kamil Nazarewicz z działu kreacji, Anna Żurek i Katarzyna Wierzbicka po stronie client service oraz Agnieszka Wiewiórska jako producent.

Komentarze

Powiązane

03.10.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
Screen Network zainstaluje ekrany reklamowe w placówkach Poczty Polskiej
Screen Network, właściciel sieci ekranów reklamowych Digital OOH, rozszerza swoją ofertę o ekrany w placówkach Poczty Polskiej. Umowa zakłada instalację ekranów reklamowych w 500 lokalizacjach w 106 miastach. Na ekranach wyświetlane będą zarówno spoty promocyjne i sprzedażowe Poczty Polskiej, jak i podmiotów zewnętrznych. Umowa została zawarta na pięć lat.
02.10.23, 18:32
| reklama & PR » informacje
PetExpert by Trupanion wybiera Good-PR
Na początku października 2023 r., agencja public relations Good-PR rozpoczęła współpracę z firmą PetExpert by Trupanion.
02.10.23, 16:23
| reklama & PR » ludzie
Miłosz Jacyna od października na czele Havas PLAY
W październiku br. do zespołu agencji Havas Media Network dołączył Miłosz Jacyna, który objął stanowisko Digital Content Managing Director, Havas PLAY.
29.09.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Serki Wiejskie z Piątnicy, no bo skąd! w kampanii TV
Od 22 września do 19 października br. emitowana jest kampania telewizyjna Serków Wiejskich z Piątnicy – wysokobiałkowego oraz z dodatkiem owoców. W spotach podkreślone zostały cechy produktów.
29.09.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
PR Calling wesprze platformę crowdfundingową Crowdway
Do grona klientów PR Calling dołączył Crowdway.pl – internetowa platforma crowdfundingu inwestycyjnego w Polsce. Agencja wspiera komunikacyjnie emisję akcji wybranych spółek szybkiego wzrostu z wielu branż.
29.09.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Starcom obsłuży Leroy Merlin
Agencja mediowa Starcom wygrała przetarg na media digital Leroy Merlin – sieci 78 marketów budowlanych w Polsce.
28.09.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Onesano promuje nowe produkty
Producent naturalnych suplementów diety, onesano rusza z kampanią TV i digitalową, która potrwa do 29 października br. Nowe produkty w portfolio marki będą reklamowane w kluczowych kanałach lifestyle’owych z uwzględnieniem stacji tematycznych. Bannery sponsorskie zostaną również wykorzystane w kampanii online.
28.09.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
AMS zwiększa digitalowy zasięg o łódzką Manufakturę
Spółka AMS rozszerza zasięg o łódzką Manufakturę, największe centrum handlowe w Polsce. AMS Digital Indoor ma zapewnić markom emisję 4,7 milionów treści reklamowych miesięcznie oraz możliwość prowadzenia działań z obszaru content marketingu i ambientu.
28.09.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Agencja Saatchi & Saatchi zwycięża w przetargu Answear
Agencja Saatchi & Saatchi wygrała przetarg na stworzenie nowej platformy komunikacyjnej sklepu internetowego Answear.com na 2024 rok.
28.09.23, 09:00
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Gaca nowym dyrektorem kreatywnym w Artegence
Agencja Artegence ma nowego dyrektora kreatywnego. Stanowisko objął Mateusz Gaca, którego zadaniem jest wzmacnianie kreatywnego zespołu agencji oraz dostarczanie unikatowych rozwiązań w prowadzonych projektach.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/specjalistka ds. marketingu

Muzeum Getta Warszawskiego | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 01.11.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 28.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.