24.12.21, 15:00

Tenisistka Urszula Radwańska ambasadorką Juice Plus+

Ula Radwańska
fot.: materiały prasowe

Tenisistka Urszula Radwańska została ambasadorką Juice Plus+. Misją marki jest promocja zdrowego stylu życia.

„Sport jest jednym z podstawowych filarów zdrowego stylu życia, dlatego bardzo się cieszymy i jesteśmy dumni z nawiązania współpracy z Ulą Radwańską. Jedna z najlepszych polskich zawodniczek nieodłącznie kojarzy się z aktywnością fizyczną, zdrowym odżywianiem, spędzaniem czasu w dynamiczny sposób, pracą zespołową i oczywiście sukcesem, czyli wartościami, które są wpisane w credo naszej firmy. Marka Juice Plus+ współpracuje i wspiera sportowców w wielu krajach, teraz dołączyła do nich również Polska" - powiedział Michał Guzowski, Dyrektor Regionalny Juice Plus+ na Europę Wschodnią.

Urszula Radwańska przygodę z tenisem rozpoczęła w 1995 r. Od 2005 r. posiada status zawodowej tenisistki. Również w 2005 r. zdobyła, wraz z drużyną, tytuł Mistrza Świata Juniorów. W 2012 r. zdobyła kwalifikację olimpijską. Jest także reprezentantką kraju w Pucharze Federacji.

Juice Plus+ jest marką o zasięgu światowym, której misją jest promocja zdrowego stylu życia. Firma zajmuje się produkcją i dystrybucją suplementów diety pochodzenia roślinnego. Produkty  Juice Plus+ to m.in. kapsułki Juice Plus+  z Owoców, Warzyw, i Jagód z dodatkiem witamin i fitoskładników.

Komentarze

Powiązane

30.11.23, 16:51
| reklama & PR » informacje
Miliony trafionych prezentów. Humorystyczne spoty w świątecznej kampanii Empiku
W kampanii Empiku prowadzonej pod hasłem „Miliony trafionych prezentów” marka przedstawia swoje benefity: szeroką ofertę, wygodne formy zakupów i promocje. Komunikacja obejmuje telewizję, radio, digital, media społecznościowe i kanały własne marki.
30.11.23, 10:58
| reklama & PR » informacje
Cukier Królewski akcję ramach akcji Piecz, Przerabiaj, Podziel się uruchamia lodówki społeczne
Marka Cukier Królewski wzmacnia i rozwija kampanię „Piecz, Przerabiaj, Podziel się” i. „Królewski” w myśl hasła „Gdzie dobro króluje, nic się nie marnuje”, wspólnie z Fundacją Weź Pomóż, uruchamia lodówki społeczne.
30.11.23, 09:35
| reklama & PR » informacje
Wafelki Góralki będą dalej współpracować z Dziadkiem do orzechów
Producent wafelków Góralki, IDC Polonia, podjął decyzję o przedłużeniu współpracy z agencją reklamową Dziadek do orzechów. Będzie to czwarty rok współpracy między marką a agencją.
30.11.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
SEM House z Grupy RTB House debiutuje na rynku digital marketingu
Globalna spółka MarTech, RTB House, ogłosiła powstanie agencji digitalowej SEM House, skupiającej się głównie na planowaniu i realizacji usług marketingu w przeglądarkach internetowych.
29.11.23, 18:43
| reklama & PR » informacje
Starcom wygrywa przetarg Amnesty International
Agencja mediowa Starcom (Publicis Groupe) wygrała przetarg mediowy i rozpoczyna współpracę z Amnesty International Polska – organizacją pozarządową działającą w obronie praw człowieka.
29.11.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
ORLEN przedłuża na trzy kolejne lata współpracę z Robertem Kubicą
Robert Kubica przez kolejne trzy lata będzie kontynuować współpracę z ORLENEM jako jeden z głównych ambasadorów marki koncernu.
29.11.23, 14:45
| reklama & PR » informacje
DDB Warsaw wygrywa w przetargu Allegro na obsługę strategiczną i kreatywną
Przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Allegro wygrała agencja DDB Warsaw. Podmiot będzie obsługiwać Allegro na rynku polskim i czeskim, a docelowo również na pozostałych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
29.11.23, 13:30
| reklama & PR » informacje
Mars Wrigley promuje limitowaną świąteczną ofertę produktów
Mars Wrigley przygotował limitowaną ofertę produktów marek M&M’s oraz Maltesers. Dodatkowo w telewizji oraz mediach społecznościowych można zobaczyć dedykowaną reklamę M&M’s.
29.11.23, 09:30
| reklama & PR » informacje
Streetcom zwycięzcą przetargu na dwie kampanie dla Purina
Agencja Streetcom wygrała przetarg na realizację dwóch projektów dla marki Purina. W ramach wygranego przetargu agencja odpowiada za realizację kampanii influencer marketingowych dla specjalistycznych linii produktów Purina Dentalife i Purina ProPlan Cat Sterilised.
29.11.23, 08:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Biuro Reklamy TVP przeprowadzi aukcję na sponsoring aplikacji TVP Sport
Biuro Reklamy TVP przedstawiło zasady aukcji w aplikacjach TVP SPORT. Licytacja odbędzie się w dniach 12-14 grudnia br., a jej przedmiotem będzie sponsoring aplikacji na wyłączność.