02.12.21, 12:00
Artur Rojek w roli psychodelicznego guru w kampanii OFF Festivalu
Organizatorzy 15. OFF Festivalu zaprezentowali kampanię promującą przyszłoroczne wydarzenie w Dolinie Trzech Stawów w Katowicach. Artur Rojek – twórca i dyrektor artystyczny OFF-a – występuje w niej w roli kaznodziei-dziwaka. Działania pod hasłem „Przybywajcie!” przygotowała agencja reklamowa Brasil.
1 grudnia br. w sieci, stacjach radiowych i kinach ruszyła kampania promocyjna 15. OFF Festivalu. Główną postacią kampanii jest twórca katowickiego wydarzenia, Artur Rojek. Artysta wciela się w rolę psychodelicznego guru, który zaprasza na OFF Festival hasłem „Przybywajcie!”.
W filmie promocyjnym słychać mowę, której intonacja przypomina kazanie. Zamiast słów jest jednak „Bla, bla, bla…”. Wirtualne tło jest złote i fioletowo-różowe z motywami aureoli, piramidy, kielicha, oka oraz światła. Inspiracją do video były m. in. ezoteryczne kanały na platformie Youtube. „OFF Festival z założenia idzie nieco pod prąd, zaskakuje. To chcieliśmy pokazać w kampanii. Miała być odważna i nietuzinowa. Cieszę się, że mogę powiedzieć, że udało się to w stu procentach” – mówi Magdalena Szewczuk, Group Account Director & Partner, Brasil.
Za kreację, a także produkcję filmu promocyjnego, spotów i wielkoformatowych reklam na nośniki zewnętrzne odpowiada agencja reklamowa Brasil.
Nowa edycja OFF Festivalu już w sierpniu 2022 r.
15. edycja OFF Festivalu odbędzie się w dniach 5-7 sierpnia 2022 r. w Dolinie Trzech Stawów w Katowicach. Imponującą listę zaproszonych artystów otwiera Iggy Pop. Zagrają także między innymi: Bikini Kill, Yves Tumor & Its Band, The Armed, Mdou Moctar. Co roku katowickie wydarzenie odwiedza około 15 tys. fanów muzyki alternatywnej.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze