10.12.21, 16:13
Szukaj swoich. Marka Jameson rusza z nową platformą komunikacji
Jameson (marka irlandzkiej whiskey z portfolio firmy Wyborowa Pernod-Ricard) rusza z nową odsłoną komunikacji pod hasłem „Szukaj swoich”. W swoich działaniach marka chce zachęcać ludzi, aby szukali swoich pokrewnych dusz.
Ze względu na prawne ograniczenia reklamy alkoholu w Polsce komunikacja marki odbywa się głównie w mediach społecznościowych oraz w kanałach off i on trade. Nowa kampania składa się z serii krótkich filmów, które pokazują, jak obcy i pozornie różni ludzie mogą się stać sobie bliscy.
W nowej kampanii marka kontynuuje współpracę z ambasadorem Piotrem „Kędziorem” Kędzierskim. W filmach wyreżyserowanych przez Piotra Matejkowskiego można zobaczyć przedstawicieli światów, które Jamesonowi są bliskie i z którymi współpracuje: barbera Kajetana Szweda z Towarzystwa, managera innego warszawskiego barber shopu Michała „Miha” Gonczarskiego oraz Michała Saksa, piwowara i współzałożyciela kraftowego Ale Browaru z Trójmiasta. W najbliższych miesiącach marka planuje kolejne odsłony kampanii oraz przedstawienie kolejnych ambasadorów z obszarów działania marki.
Za strategię, kreację i realizację odpowiada agencja MullenLowe Warsaw. Produkcję filmową zrealizowało studio Prime Time, a media samodzielnie zakupiła Wyborowa Pernod-Ricard.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze