12.12.21, 09:00

ORLEN Team stawia na TikToka

ORLEN Team
fot.: materiały prasowe

TikTok to kolejna platforma komunikacyjna, z której korzysta jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich zespołów motorsportowych. W barwach ORLEN Team występują między innymi Robert Kubica, Bartosz Zmarzlik czy Kuba Przygoński. 

"Rozwój kolejnego kanału komunikacji pozwoli nam dotrzeć do nowych grup odbiorców. Chcemy otworzyć się szczególnie na młodsze osoby, które cenią autentyczność treści i możliwość śledzenia nie tylko wyników konkretnych dyscyplin sportowych, ale także ich kulisów. TikTok to również kolejne narzędzie do budowania rozpoznawalności marki ORLEN za granicą oraz realizacji zintegrowanych kampanii marketingowych i wizerunkowych". – mówi Agata Pniewska, dyrektor Biura Marketingu Sportowego, Sponsoringu i Eventów.

Od ponad 20 lat ORLEN Team jest zespołem zrzeszającym czołowych przedstawicieli polskiego motorsportu, na czele z pierwszym polskim kierowcą w historii Formuły 1 – Robertem Kubicą, dwukrotnym indywidualnym mistrzem świata na żużlu – Bartoszem Zmarzlikiem, czy też wielokrotnym uczestnikiem Rajdu DAKAR – Kubą Przygońskim.

TikTok to platforma krótkich filmów nagrywanych za pomocą urządzeń mobilnych. Instytut badawczy Kantar drugi rok z rzędu stawiał niedawno tę aplikację na czele rankingu Ad Equity, badającego postawy konsumentów wobec doświadczeń z reklamą.

Komentarze

Powiązane

16.02.24, 18:45
| internet » informacje
Jak pisać o klimacie 2.0. Czym jest dezinformacja klimatyczna i jak z nią walczyć. Druga część poradnika Gazeta.pl dla dziennikarek i dziennikarzy
Poradnik o dezinformacji klimatycznej dla dziennikarzy i dziennikarek to kontynuacja wydanej w 2023 r. publikacji Gazeta.pl „Jak pisać o klimacie”, której celem jest wsparcie przedstawicieli mediów ogólnopolskich i lokalnych, powstała we współpracy z Fundacją Climate Strategies Poland.
16.02.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Co to będzie. Polityczny wideopodcast od Gazeta.pl
Portal Gazeta.pl rusza z nowym formatem politycznym, prowadzonym przez Martę Nowak oraz Miłosza Wiatrowskiego-Bujacza. Wideopodcast będzie publikowany  w każdy czwartek. Pierwszy odcinek został wyemitowany 15 lutego br.
15.02.24, 15:00
| radio » informacje | internet » informacje
Sprawa Rusałki. Nowa superprodukcja Audioteki
15 lutego br. udostępniono dwa pierwsze odcinki z sześciu odcinków nowej superprodukcji Audioteki – „Sprawa Rusałki”.
15.02.24, 12:48
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
W poprzedniej pracy nie było OK. Krzysztof Stanowski w kampanii rocketjobs.pl
Krzysztof Stanowski, twórca Kanału Zero, wziął udział w kampanii reklamowej portali pracy rocketjobs.pl i justjoin.it „Misja Zmiana”, w której namawia do zmiany pracy na własnych warunkach. Jest to już kolejna wspólna akcja marek z właścicielem Kanału Zero.
14.02.24, 15:30
| radio » informacje | internet » informacje
NOIZZ uruchamia podcast Komfort Guys
W czwartek, 15 lutego br., w Onet Audio, na NOIZZ.pl oraz na wybranych platformach podcastowych ruszy „Komfort Guys” - rozmowy o emocjach, z którymi można się utożsamiać, niezależnie od tego, czy jest to radość, smutek, bliskość, samotność, euforia, czy może przygnębienie.
14.02.24, 14:35
| prasa » informacje | internet » informacje
Nie żyje Mariusz Jabłoński
Zmarł Mariusz Jabłoński, właściciel portalu OstrowiecNews.pl.
14.02.24, 10:26
| internet » badania rynku
Pomponik.pl pozostaje liderem wśród serwisów plotkarskich
Pomponik.pl (Interia) w styczniu 2024 r. osiągnął rekordowy wynik – 8,8 mln RU. Serwis zdecydowanie wyprzedził inne serwisy plotkarskie. 
08.02.24, 17:30
| radio » informacje | internet » informacje
newonce zmienia strategię i odchodzi od modelu subskrypcyjnego
newonce odchodzi od modelu subskrypcyjnego. Od dłuższego czasu nowe treści tworzone przez tę platformę udostępniane były nieodpłatnie, natomiast 1 lutego br. otwarto archiwum, dzięki czemu wszyscy użytkownicy ponownie zyskali dostęp do pełnych wersji materiałów.
08.02.24, 10:19
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Youtuberzy promują włoski region Piemont w ramach kampanii Qual'Italy
Agencja KERRIS odpowiada za realizację kampanii Qual'Italy dla ENIT – Narodowej Agencji Turystyki Włoskiej. Działania mają na celu promocję Włoch, ze szczególnym uwzględnieniem regionu Piemont, jako niepowtarzalnej destynacji turystycznej.
07.02.24, 15:30
| internet » ludzie | reklama & PR » ludzie
Jarosław Machocki wcześniej związany z Gremi Media, przechodzi do Iberionu
Do Iberionu dołączył Jarosław Machocki. Spółka zapowiada, że to pierwszy z ponad dziesięciu transferów, które spółka ogłosi w połowie lutego br.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Zakopiańskie Centrum Kultury | inne

Przejdź do oferty

Specjalista do spraw komunikacji i promocji

Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

specjalista ds.promocji i PR

Teatr Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 21.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.03.24

Do zdobycia jeden zestaw.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.