21.12.21, 18:00

BLIK przełamuje ograniczenia i wspiera osoby głuche

BLIK przełamuje ograniczenia i wspiera osoby głuche
fot.: materiały prasowe

BLIK bierze udział w akcji wsparcia społeczności osób głuchych. Od 6 grudnia 2021 r. użytkownicy mogą zrobić Przelew na telefon BLIK, na rzecz mazowieckiego oddziału Stowarzyszenia Polskiego Związku Głuchych.

Dodatkowo dla osób migających przygotowano konkurs, w którym mogą wymyślić znak BLIKA w Polskim Języku Migowym. Za koncept kreatywny i realizację akcji odpowiada agencja Change Serviceplan.

W ramach współpracy BLIKA z Polskim Związkiem Głuchych, użytkownicy mogą teraz wspierać finansowo dostęp do kultury osób niesłyszących. Pieniądze trafią na konto Stowarzyszenia Polskiego Związku Głuchych  - Oddział Mazowiecki. W ten sposób społeczność otrzyma wsparcie niezbędne do realizowania kreatywnych projektów. Akcja ma charakter bezterminowy. Oznacza to, że pieniądze będzie można przekazywać Przelewem na telefon BLIK również w przyszłości.

Konkurs na znak w języku migowym

BLIK również organizuje konkurs na znak marki w języku migowym. Zadanie polega na nagraniu krótkiego filmiku z propozycją identyfikatora, który będzie pełnił funkcję logo. Celem konkursu jest ułatwienie osobom niesłyszącym korzystanie z BLIKA na co dzień. Akcja odbywała się w mediach społecznościowych do 9 grudnia br.  

Do akcji "Daj znak BLIKA” został zaproszony zespół UNMUTE, składający się w całości z osób głuchych. Pomysłodawcą muzycznego projektu jest agencja kreatywna Change Serviceplan, która od lat współpracuje z BLIKIEM. Zespół powstał w ramach kampanii społecznej Polskiego Związku Głuchych. Celem inicjatywy jest zwrócenie uwagi na to, jak mało lub prawie w ogóle, osoby niesłyszące nie są obecne w dzisiejszej popkulturze. W ramach projektu powstał teledysk do utworu “Głośniej niż decybele” oraz szereg innych działań, takich jak obecność zespołu w telewizji. 

Komentarze

Powiązane

06.09.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Dawtona prowadzi działania wizerunkowe w programie MasterChef
Marka Dawtona powraca z działaniami wizerunkowymi w telewizji w najnowszej 13. edycji programu “MasterChef” (TVN). Produkty marki będą lokowane w pięciu odcinkach talent-show, którego emisja rozpoczęła się 1 września br.
06.09.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Nikt nie powinien być w zawieszeniu. Kampania Pracuj.pl
Pod hasłem „Nikt nie powinien być w zawieszeniu”, ruszyła kampania Pracuj.pl, która realizowana jest w oparciu o zróżnicowany media mix, obejmujący, m.in. telewizję, digital, kina, serwisy VOD i kanały social media.
06.09.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
Loteria marki M&M’s. Do wygrania wyjazdy do Disneylandu w Paryżu
Do 29 września br. potrwa loteria marki M&M’s w której jej uczestnicy mogą wygrać wyjazdy do Disneylandu w Paryżu.
06.09.24, 12:10
| reklama & PR » informacje
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu sponsorem Wielkiej Trasy Śniadaniowej Radia ZET
OSM Łowicz – polska spółdzielnia mleczarska, jest jednym z głównych sponsorów „Wielkiej Trasy Śniadaniowej Radia ZET”. W ramach akcji przewidziane są różne aktywności. Za koncept działań dla marki odpowiada agencja digitalowo-contentowa LiquidThread (Publicis Groupe).
05.09.24, 09:09
| reklama & PR » informacje
Profi odświeża wizerunek i zapowiada szeroko zakrojoną kampanię
Marka Profi działająca na rynku pasztetów w Polsce od 1993 roku, odświeżyła swój wizerunek. Dodatkowo firma wprowadza nowości w swojej ofercie.
04.09.24, 18:26
| radio » ludzie | reklama & PR » ludzie
Marta Jończyk Dyrektorką Sprzedaży i Marketingu w Radiu Nowy Świat. Sławomir Gołębiowski odchodzi
Od września br. stanowisko Dyrektorki Sprzedaży i Marketingu w Radiu Nowy Świat objęła Marta Jończyk, która tym samym zastąpiła Sławomira Gołębiowskiego, pełniącego do końca sierpnia funkcję członka Zarządu oraz Dyrektora Marketingu i Sponsoringu.
04.09.24, 13:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ruszyła loteria interaktywnego serialu Miłość za wszelką cenę (TV4)
UNIQUE ONE przygotowała ogólnopolską loterie promocyjną dla widzów interaktywnego serialu rozrywkowego pt. „Miłość za wszelką cenę” (TV4) wykorzystującą kody QR wyświetlane na żywo w czasie emisji serialu.
04.09.24, 11:02
| reklama & PR » informacje
Co to jest DPD Pickup. Loteria i kampania promocyjna DPD Polska
DPD Polska rusza z loterią skierowaną do konsumentów. Wartość nagród w akcji wynosi ponad 620 tys. zł.
04.09.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Prawdziwe piękno pochodzi z wnętrza. Małgorzata Socha ambasadorką produktów Olimp Collagen
Aktorka Małgorzata Socha została ambasadorką linii produktów Olimp Collagen znajdujących się w portfolio polskiej firmy farmaceutycznej Olimp Labs.
03.09.24, 12:15
| reklama & PR » informacje
Back to School. ONE House kontynuuje współpracę z marką Sinsay przy kampanii na dwóch rynkach
Agencja komunikacji marketingowej ONE House ponownie nawiązuje współpracę z marką odzieżową Sinsay (należącą do LPP).
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.