13.12.21, 08:00
Trójka z najgorszym wynikiem w historii. Radio Zet i RMF FM znacząco w górę
Radio RMF FM i Radio Zet znacząco poprawiły swoje udziały w rynku. Kolejny raz Trójka „poprawia” swój najniższy w historii udział - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 września 2021 r. do 30 listopada 2021 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
Radio RMF FM i Radio Zet znacząco poprawiły swoje udziały w rynku. Kolejny raz Trójka „poprawia” swój najniższy w historii udział - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 września 2021 r. do 30 listopada 2021 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
Radio RMF FM jest zdecydowanym liderem rynku. Krakowska sieć radiowa zwiększyła swój udział w rynku aż o 1,5 p.p. - z 29,1 proc. do 30,6 proc. (100 proc. to czas słuchania radia ogółem). Drugie miejsce obroniło Radio Zet, które zwiększyło swój udział aż o 1,8 p.p. Trzecie miejsce zajmuje Jedynka - ze stratą 0,6 p.p.
Trójka nadal traci
Kolejne miejsca w rankingu słuchalności wśród ogólnopolskich i ponadregionalnych rozgłośni zajmują takie stacje jak: VOX FM (strata 0,1 p.p.), TOK FM (wzrost o 0,4 p.p.), Antyradio (strata 0,2 p.p.), Trójka (strata aż 1 p.p.; po raz kolejny rekordowo niski udział), RMF Classic (strata 0,2 p.p.), Radio Maryja (strata 0,1 proc.), Polskie Radio 24 (wzrost o 0,3 p.p.), Radio Muzo.fm (wzrost o 0,2 p.p.), Dwójka (wzrost o 0,1 p.p.), Radio Wnet (udziały bez zmian).
Udział stacji radiowych w rynku
wrzesień 2020 : listopad 2020 | grudzień 2020 : luty 2021 | marzec 2021 : maj 2021 | czerwiec 2021 : sierpień 2021 | wrzesień 2021 : listopad 2021 | |
Radio ESKA | 7,6% | 7,1% | 7,6% | 8,3% | 7,9% |
Audytorium 17 | 5,1% | 4,9% | 4,4% | 4,6% | 4,5% |
RMF MAXXX | 3,9% | 3,6% | 4,3% | 4,1% | 3,8% |
Radio Złote Przeboje | 2,9% | 2,7% | 2,7% | 2,8% | 2,7% |
Radio Plus | 2,1% | 2,2% | 1,9% | 1,8% | 2,0% |
Meloradio | 1,5% | 1,2% | 1,1% | 1,1% | 1,3% |
Radio Pogoda | 1,1% | 1,2% | 0,8% | 0,9% | 0,9% |
Radio SuperNova | 1,8% | 1,6% | 1,3% | 1,2% | 0,6% |
Rock Radio | 0,6% | 0,4% | 0,4% | 0,5% | 0,6% |
Radio ChilliZet | 0,3% | 0,3% | 0,2% | 0,2% | 0,3% |
Fale:
wrzesień 2020 : listopad 2020 (wielkość: 21 014)
grudzień 2020 : luty 2021 (wielkość: 20 848)
marzec 2021 : maj 2021 (wielkość: 21 026)
czerwiec 2021 : sierpień 2021 (wielkość: 20 958)
wrzesień 2021 : listopad 2021 (wielkość: 20 879)
Grupy celowe: wszystkie przypadki
Wielkość (nie ważona): 29 961 273 (1 844 115 przypadków, 100,0% całej próby)
Braki danych usunięte po wszystkich zmiennych.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze