15.12.21, 15:50

Havas Media Group: Alicja Cybulska i Anna Kuropatwa w nowych rolach

Logo Havas Media Group, fot.: materiały prasowe

Zmienia się rola Alicji Cybulskiej, dotychczasowej Chief Strategy Officer w Havas Media Group, która od stycznia 2022 r. obejmie stanowisko South East & North Asia Chief Strategy Officer w strukturach Havas na rynku Azji. Na jej miejsce w Havas Media Group awansowała Anna Kuropatwa, obejmując stanowisko Head of Strategy.

Alicja Cybulska, absolwentka SGGW i Executive MBA University w Calgary, związana zawodowo z Havas Media Group od blisko 20 lat, (od 2009 r. wiceprezes zarządu Havas Media) od stycznia 2022 r. obejmie stanowisko South East & North Asia Chief Strategy Officer z siedzibą w Singapurze. Cybulska będzie odpowiedzialna za strategię komunikacji na 10 rynkach Azji Południowo-Wschodniej i Północnej, na których obecny jest Havas.

Na jej miejsce w Havas Media Group została awansowana Anna Kuropatwa, która obejmie stanowisko Head of Strategy. Kuropatwa jest socjologiem z 16-letnim doświadczeniem w mediach o bardzo szerokim spektrum doświadczenia – badawczym, ekonometrycznym i strategicznym. W 2019 r. metodologia badawcza analizy semantycznej influencerów jej autorstwa zdobyła nagrodę European IAB Research Award w kategorii Media Effectiveness. To dotychczas jedyna taka nagroda wśród agencji mediowych działających na polskim rynku. Kuropatwa jest autorką całego wachlarza narzędzi badawczych wykorzystywanych przez klientów Havas Media Group, w tym Naviscope, Constellation czy Koronabus. Obecnie reprezentuje agencję w nowym, ekskluzywnym programie liderskim branży Marketing Masterminds organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA Polska, jest również członkinią Komitetu Metodologicznego Klubu Mediowego, który ma za zadanie wypracowanie nowych standardów badań mediów. Jurorka branżowych konkursów Effie oraz Festival of Media Awards. W Havas Media Group odpowiada za tworzenie strategii dla największych marek w tym JDE, Carrefour, Red Bull, CD Project Red, Perfetti Van Melle, Hasco Lek etc.

Alicja Cybulska to ekspertka z blisko 25-letnim doświadczeniem w branży marketingowej. Jest specjalistką rynku mediów w zakresie insightów konsumenckich, tłumaczących ludzkie emocje, motywacje i zachowania na potrzeby komunikacyjne. Jej zadaniem na nowym stanowisku będzie zbudowanie silnego zespołu strategicznego w tym regionie, wdrożenie wiedzy – w tym metodologii MX, prowadzenie regionalnych przetargów i obsługa największych klientów z wykorzystaniem najważniejszych sieciowych przewag, m.in. zasobów Vivendi czy unikalnych metodologii - Meaningful Brands i Havas Prosumer, a dzięki temu budowanie pozycji Havas w regionie. Jest to ogromne wyróżnienie i uznanie całego dorobku Alicji na rynku polskim, ale też wszystkich projektów międzynarodowych, które prowadziła lub wspierała pracując dla HMG.

Komentarze

Powiązane

04.10.24, 11:02
| reklama & PR » ludzie
Anna Wawszkiewicz i Bartosz Makowski w zespole More Bananas
Anna Wawszkiewicz i Bartosz Makowski dołączyli do zespołu krakowskiej agencji More Bananas.
04.10.24, 09:59
| reklama & PR » ludzie
Grzegorz Turowski awansuje w ONE House
Grzegorz Turowski awansował w strukturach agencji ONE House na stanowisko Digital Media Director.
03.10.24, 17:22
| reklama & PR » informacje
Tivio Studio rozszerza działalność na Polskę i rynki CEE
Tivio Studio, spółka specjalizująca się w tworzeniu treści i rozwiązań w branży mediowej, ogłasza ekspansję na rynek polski oraz Europy Środkowo-Wschodniej.
03.10.24, 09:49
| reklama & PR » ludzie
Martyna Solińska awansuje w 38Content Communication. Została dyrektorem zarządzającym
Na początku października br. Martyna Solińska awansowała na stanowisko dyrektor zarządzającej 38Content Communication.
03.10.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
TAILORS Group po 10 latach istnienia zapowiada zmiany
Od butikowej agencji prowadzonej przez trzech przyjaciół do firmy zatrudniającej ponad 30 osób - tak w skrócie wygląda dotychczasowa historia TAILORS Group. W tym roku spółka obchodzi dziesiąte urodziny. Wraz z wejściem w nową dekadę swojej działalności, spółka chce komunikować się jako firma doradcza, wspierająca klientów na poziomie strategicznym.
02.10.24, 19:00
| reklama & PR » informacje
Uśmiech pochodzi od sera. Nowa komunikacja wizerunkowa Hochland
4 października br. w Światowy Dzień Uśmiechu, zaplanowano start nowej kampanii wizerunkowej marki Hochland.
02.10.24, 16:30
| reklama & PR » ludzie
Weronika Szczepanik awansuje w iProspect (dentsu Polska)
Od października br., Weronika Szczepanik, która do tej pory pełniła rolę Senior Client Performance Manager, awansowała i objęła stanowisko Client Partnera w iProspect (dentsu Polska).
02.10.24, 15:15
| prasa » ludzie | reklama & PR » ludzie
Anna Więckowska nową CMO w Bonnier Business Polska
Na początku października br. stanowisko Chief Marketing Officera w Bonnier Business Polska (wydawcy m.in. „Pulsu Biznesu) objęła Anna Więckowska, menedżerka, która posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie marketingu, brandingu i komunikacji.
02.10.24, 12:04
| reklama & PR » ludzie
Gabriel Siemiątkowski w better. gaming agency
1 października br. do ekipy better. gaming agency w roli PR Specialist dołączył Gabriel Siemiątkowski. W ramach stanowiska będzie odpowiadał przede wszystkim za projekty dla Level Infinite, wspierając jednocześnie inne inicjatywy agencji.
02.10.24, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Marek Zieleniewski w zespole OneMulti
Marek Zieleniewski dołączył do agencji PR OneMulti i zajął stanowisko account managera. Wszedł w skład zespołu Life & Infrastructure, gdzie zajmuje się m.in. komunikacją korporacyjną dla Grupy Elemental.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Rzeszowskie Piwnice | inne

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.