16.12.21, 10:13

Ruszył subskrypcyjny newonce.club. Spółka chce podwoić przychody w 2022 r.

newonce.club, fot.: materiały prasowe

Grupa newonce.media wprowadziła usługę subskrypcyjną, w ramach której użytkownicy mają dostęp do tworzonych przez nią oryginalnych treści premium – podcastów, artykułów i filmów. Otwarte i darmowe pozostaje radio live, a skrócone wersje treści audio dostępne są na Spotify, Apple Podcasts i Google Podcasts.

Miesięczna opłata za dostęp do newonce.clubu – obejmującego podcasty newonce.radio i treści tworzone przez portale newonce.net oraz newonce.sport – wynosi 29 zł. Z kolei za dostęp do samego newonce.sport trzeba zapłacić 24 zł za miesiąc. W przypadku subskrypcji rocznej opłaty te wynoszą odpowiednio 149 zł i 124 zł, co w przeliczeniu na jeden miesiąc daje 12,40 zł i 10,33 zł. Oba pakiety oferują miesięczny okres próbny w cenie 5 zł.

Co otrzymają członkowie newonce.clubu w ramach abonamentu?

Członkowie newonce.clubu otrzymują nielimitowany dostęp do wszystkich podcastów newonce.radio (ponad 3 tys. epizodów), artykułów premium i materiałów wideo w serwisach i aplikacjach newonce.net i newonce.sport, a także możliwość udziału w szeregu fizycznych i wirtualnych wydarzeniach organizowanych przez grupę newonce, w tym m.in. spotkaniach z autorami. Osoby, które wykupiły subskrypcję, otrzymają dostęp do wydarzeń i dyskusji na zamkniętych kanałach na Discordzie i grupach na Facebooku. Dodatkowo dla członków usługi zostaną wyłączone bannery reklamowe. Zarejestrowani, ale niepłacący użytkownicy platform newonce i newonce.sport w dalszym ciągu mogą korzystać z opcji personalizacji – włączania powiadomień o ulubionych audycjach i podcastach, śledzenia wybranych autorów czy trybu nocnego, otrzymują również newonce.weekly, czyli cotygodniowy newsletter z rekomendacjami redakcji radiowej, popkulturowej i sportowej.

W związku ze startem newonce.clubu zmieniła się główna nawigacja obu platform – w nowej odsłonie ma ona bardziej odzwierciedlać zachowania użytkowników.

Start newonce.clubu poprzedziły miesiące badań, precyzyjna analiza danych, kompleksowy przegląd produktów i ich upgrade, co przełożyło się na poprawę jakościowych wskaźników, takich jak lojalność i czas spędzony na stronie/w aplikacji. Bardzo wiele daje nam też współpraca i partnerstwo z Piano, największym na świecie dostawcą narzędzi subskrypcyjnych. Kluczowi są jednak ludzie – jestem bardzo dumny, że udało nam się zgromadzić na pokładzie najlepszych ekspertów w temacie biznesu subskrypcyjnego w Polsce oraz wyraźnie podnieść kompetencje redakcyjne i marketingowe” – mówi Mih Michalski, CEO newonce.media.

Poprzez wykonanie tego odważnego ruchu obiecujemy naszym lojalnym odbiorcom ciągły rozwój, co nie jest oczywiste dla medium niezależnego od wsparcia korporacji. W najbliższym czasie postawimy m.in. na materiały stricte reporterskie, rozbudowę oferty wideo, nowe produkty tematyczne i jeszcze lepszy user experience. Równolegle będziemy powiększać bazę benefitów dla członków newonce.clubu wraz z naszymi partnerami. Najważniejsze pozostaje jednak pielęgnowanie poczucia przynależności do świata newonce, które nie podlega czysto ekonomicznym kalkulacjom” – mówi Danuta Breguła, Head of Business Development and Membership Strategy w newonce.

„Mamy wielką nadzieję stać się przykładem tego, że prowokujące do myślenia i zapraszające do dyskusji media mogą współcześnie funkcjonować w zdrowym i stabilnym modelu finansowania. Tylko takie rozwiązanie może im zapewnić harmonijny rozwój i ciągłe podnoszenie poprzeczki. Jesteśmy otwarci na dzielenie się zdobytą przez nas wiedzą i danymi – będziemy je regularnie udostępniać” – dodaje Michalski.

Zarząd newonce.media deklaruje, że newonce.club to ważny, ale nie jedyny element zmian strategicznych w newonce.media, które mają zagwarantować podwojenie przychodów z całej działalności spółki w przyszłym roku.

Komentarze

Powiązane

27.01.25, 15:30
| internet » ludzie
Sebastian Kucharski szefem portalu Dziennik.pl
Sebastian Kucharski został nowym szefem redakcji Dziennik.pl. Dziennikarz w nowej roli ma wzmocnić funkcję informacyjną portalu oraz pracować nad zwiększeniem zasięgu serwisu.
27.01.25, 13:44
| prasa » ludzie | internet » ludzie
Anita Dmitruczuk awansowała i została szefową serwisu gazetaprawna.pl
Anita Dmitruczuk awansowała na stanowisko szefowej serwisu gazetaprawna.pl. Dmitruczuk w Grupie Infor PL pracuje od kwietnia zeszłego roku, a dotychczas koordynowała redakcyjne prace zespołu zajmującego się obszarem energetyki w DGP.
27.01.25, 13:06
| internet » informacje
RASP z OpenAI wprowadza nowe funkcjonalności w Onecie. Sztuczna inteligencja skróci tekst oraz podsumuje dzień
Ringier Axel Springer Polska w ramach współpracy z OpenAI, działającym w dziedzinie sztucznej inteligencji i wdrożeniach, uruchamia nowe funkcje w Onecie.
24.01.25, 20:57
| prasa » ludzie | internet » ludzie
Bartosz Kwarciak dołączył do Grupy ZPR Media
W styczniu br. do zespołu Grupy ZPR Media dołączył Bartosz Kwarciak i został konsultantem zarządu TIME SA ds. rozwoju i zarządzania procesami biznesowymi.
23.01.25, 18:24
| internet » informacje
Primavera Parfum Group zapowiada powstanie portalu Zdrowie.pl. Serwis poprowadzi była dziennikarka TVN
Katarzyna Urbańska, była dziennikarka TVN, objęła stanowisko redaktor naczelnej oraz PR & Marketing Managera portalu Zdrowie.pl. Innowacyjna platforma typu premium zadebiutuje w sieci we wrześniu 2025 r.
21.01.25, 19:03
| prasa » ludzie | internet » ludzie
Artur Birnbaum z nowym stanowiskiem w Grupie Agora od lutego
1 lutego br., Artur Birnbaum obejmie stanowisko Chief Data and Digital Strategy Officer w Grupie Agora. Będzie odpowiadać za rozwój działu strategicznych analiz digitalowych i wspierać projekty digitalowe w firmie.
21.01.25, 16:55
| internet » informacje
Debiut MedonetPRO. Nowa platforma skierowana jest wyłącznie do lekarzy
Ringier Axel Springer uruchomił platformę stworzoną z myślą o lekarzach – MedonetPRO. Nowy portal będzie oferował dostęp do materiałów edukacyjnych, narzędzi i treści, które mają wspierać rozwój zawodowy i efektywne działanie na rzecz zdrowia pacjentów.
21.01.25, 11:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Polityczny WF w Interii. Nowy format video Piotra Witwickiego i Marcina Fijołka
Wystartowała kampania prezydencka. Piotr Witwicki i Marcin Fijołek ruszają z nowym podcastem video na łamach Interii. Dziennikarze w nowym cyklu mają odsłaniać kulisy krajowej polityki.
16.01.25, 16:37
| internet » ludzie
Marcin Sobczak wzmacnia Dział Sprzedaży Pulsu Biznesu
„Puls Biznesu” rozszerza Dział Sprzedaży w obszarze subskrypcji, do którego na początku stycznia br. dołączył Marcin Sobczak jako Senior Sales B2B Manager. Jego zadaniem będzie rozwój współpracy korporacyjnej i nawiązywanie nowych partnerstw, wspierając serwis pb.pl.
16.01.25, 14:05
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Alfabet Millera. Leszek Miller odsłoni kulisy polskiej władzy w nowym programie Super Expressu
W niedzielę, 19 stycznia br. ruszy nowy format wideo „Super Expressu” – „Alfabet Millera”, w którym były premier Leszek Miller odsłaniać będzie kulisy polskiej władzy. Rozmowy poprowadzi dziennikarz polityczny „Super Expressu” i gospodarz wywiadów „Sedno Sprawy” w Radiu Plus Jacek Prusinowski.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.