23.12.21, 09:00

Cztery osoby w dziale Client Service w agencji Value Media

Logo Value Media, fot.: materiały prasowe

Do agencji mediowej Value Media należącej do Group One dołączają cztery nowe osoby: Daria Walczak-Małecka w roli Communication Managera oraz Magdalena Kos, Anna Demidowicz i Magdalena Bryk w roli Senior Communication Plannerów.

Communication Manager Daria Walczak-Małecka swoje dziewięcioletnie doświadczenie zdobywała w agencjach Carat, Starcom i Initiative. Pracowała dla takich marek jak: Microsoft, adidas, L'oreal czy Carlsberg. Ukończyła Marketing na Uniwersytecie Warszawskim.

Magdalena Bryk przygodę z branżą zaczynała blisko cztery lata temu w domu mediowym Wavemaker, żeby następnie rozwijać się w strukturach Universal McCann. Pracowała dla takich klientów jak Henkel, Evergreen Garden, Orkla czy Froneri. Jest absolwentką SGH z podwójnym magistrem: z zarządzania oraz finansów i rachunkowości.

Magdalena Kos do Value Media przeszła z Mediacomu, gdzie odpowiadała za komunikację offline takich marek jak Skoda, HBO, Auchan, Danone i Żywiec Zdrój. Karierę zaczynała 15 lat temu od branży reklamowej, żeby w 2007 r. związać się z mediami w biurze reklamy Polsat Media. Ukończyła Politechnikę Świętokrzyską na wydziale Zarządzania i Modelowania Komputerowego.

Anna Demidowicz rozpoczęła karierę w domu mediowym Zenith, gdzie zdobywała doświadczenie na takich klientach jak Electrolux, Foodcare i Omegapharma. W ciągu ponad sześciu lat w branży współpracowała z Ferrero, Kraft Heinz czy Angelini Pharma. Do Value Media przeszła z agencji Carat. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Socjologii. Od początku kariery planuje media w modelu 360.

Komentarze

Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.