28.12.21, 11:30
Hubert Urbański ambasadorem marki rankomat.pl
Rankomat.pl rusza z kampanią reklamową osadzoną w nowej platformie komunikacyjnej, w której porównywarka promuje, m.in. portfolio swoich produktów. Ambasadorem marki został Hubert Urbański.
Głównym elementem platformy komunikacyjnej jest orientacja na potrzebach klienta. Prezenter pojawi się w serii spotów. W pierwszym z nich Hubert Urbański wspiera w wyborze ubezpieczenia OC, kredytu i oferty telefonii komórkowej, przytłoczonego przez potrzeby swojej rodziny mężczyznę. W ten sposób rankomat.pl chce komunikować, że jest największą na polskim rynku multiporównywarką ubezpieczeń komunikacyjnych, turystycznych, nieruchomości oraz na życie, a także produktów finansowych, ofert GSM i wielu innych. W pozostałych spotach firma ma skupić się na promowaniu swoich produktów, wsparcia ponad 200 doradców oraz benefitów poza zakupowych.
„Rankomat.pl to silna marka, która stale poszerza swoją ofertę, aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Wierzymy, że wartości, na które stawiamy w relacji z nimi oraz nasza oferta produktowa pozwolą im wybrać najlepsze rozwiązania. Wspiera nas w tym ambasador marki, Hubert Urbański, którego cechuje wiarygodność i empatia” – mówi Michał Gołota, Brand Manager rankomat.pl.
Kampania powstała we współpracy z agencją Przestrzeń, domem mediowym Wavemaker I domem produkcyjnym Papaya. Będzie można ją zobaczyć w TV, online, a także będzie wspierana przez działania w social mediach. Pierwsze jej efekty są widoczne w mediach i sieci od 27 grudnia.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze