02.01.22, 09:00
Mindshare zmienia identyfikację wizualną i stawia na Good Growth
Mindshare dostosowuje identyfikację marki do nowego kierunku rozwoju. W Polsce identyfikacja wizualna agencji została zmieniona w grudniu 2021 r.
Zmiana to część strategii określonej w 2021 r., opartej o Zrównoważony Wzrost (Good Growth) poprzez rozwój marketingu doświadczeń i odpowiedzialnego użycia mediów.
Nowe logo Mindshare ma na celu integrowanie i łączenie klientów, ludzi i treści poprzez zastosowanie zabiegu rozdzielenia słów "Mind" i "Share" oraz wykorzystania ich jako klamry obejmującej prezentowany content. Elementy odświeżonej identyfikacji mogą występować w różnych kolorach. W nowej identyfikacji marki nie pojawia się symbol wiatraków występujący w dotychczasowym logo, wprowadzonym w 2008 r.
Stworzony na potrzeby rebrandingu film prezentuje liczne nowe elementy odświeżonej identyfikacji wizualnej marki oraz podkreśla hasło przewodnie przyświecające Mindshare - agencja jest siłą napędową "Good Growth” klientów w dobie zmian.
Nad rebrandingiem Mindshare pracowała agencja projektowa NB Studio. Projektem wdrożenia nowej identyfikacji wizualnej w firmie kierował Greg Brooks, Mindshare's Global Chief Marketing and Culture Officer. Nowy branding zostanie wdrożony w całej globalnej sieci Mindshare obejmującej 116 biur w 86 krajach.
Animator Kultury w obszarze czytelnictwa
Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze