04.01.22, 07:00

NoVa Park z zimową kampanią i nową linią kreatywną

NoVa Park z zimową kampanią i nową linią kreatywną
fot.: materiały prasowe

NoVa Park ruszyło z kampanią promującą zimowe wyprzedaże oraz prezentującą nową linię kreatywną na 2022 rok.

W nowej linii kreatywnej wykorzystano linię łuku z logotypu NoVa Park w taki sposób, aby nawiązywała do symbolu "chmurki” i "komentarza”. To parafraza komunikacji, otwartości i dialogu z otoczeniem. Centralnym punktem warstwy graficznej jest radosna postać, każdorazowo zaprezentowana w towarzystwie wielu zaskakujących i nietypowych elementów. Zabieg ten nadaje całej kreacji dynamicznego charakteru, wykorzystanie białego tła pokazuje minimalistyczną naturę NoVa Park. Dodatkowo, wszystkie materiały graficzne przygotowywane w 2022 roku będą zawierać emblemat odnoszący się do jubileuszu NoVa Park – 10. tych urodzin, które przypadają w kwietniu 2022 roku.

NoVa Park jest bardzo bliska teorii tzw. "trzeciego miejsca” – przyjaznej przestrzeni, w której mieszkańcy Gorzowa i okolic spędzają swój wolny czas, spotykają przyjaciół, odpoczywają po pracy zawodowej czy pracach domowych oraz nabierają oddechu przy filiżance kawy czy herbaty. A biorąc udział w organizowanych przez NoVa Park wydarzeniach wzmacniają poczucie przynależności do otoczenia oraz więzi z innymi.

Nowy 2022 rok rozpoczyna się kampanią wizerunkową "Są promocje, są emocje!” promującą zimowe wyprzedaże w NoVa Park. Na klientów czeka 120 sklepów i punktów usługowych, w tym marki nieobecne dotąd na rynku lokalnym, takie jak Pull&Bear, Intersport, Home&You, Homla, Super-Pharm czy Bershka.

Kto jest odpowiedzialny za kampanię?

Najnowsza kampania jest realizowana z wykorzystaniem outdooru, materiałów POS i kampanii radiowych, a także w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej NoVa Park. Wspierać ją będą działania PR, realizowane przez agencję Orchidea Public Relations. Linię kreatywną na 2022 rok stworzyła agencja Tinssen.

Komentarze

Powiązane

17.06.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Unilever w przetargu wybiera 38 Content Communication
Do grona klientów 38 Content Communication, dołączył Unilever – jeden z największych światowych graczy rynku FMCG. Agencja została wybrana w drodze przetargu i będzie odpowiedzialna za komunikację korporacyjną, przygotowanie i wdrożenie strategii PR, a także pozycjonowanie ekspertów w mediach.
17.06.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Platforma inwestycyjna BeGlobal klientem iProspect
Agencja iProspect (dentsu Polska) została wybrana do obsługi mediowej platformy inwestycyjnej BeGlobal. Działania agencji obejmą przygotowanie i egzekucję kampanii performance oraz afiliację. Współpraca ma charakter długofalowy.
16.06.24, 22:24
| reklama & PR » informacje
Piłkarze Luka Modrić i Bukayo Saka w kampanii Snickers
Z początkiem czerwca br. wystartowała najnowsza kampania Snickers, w której udział biorą gwiazdy piłki nożnej – Luka Modrić i Bukayo Saka. Marka chce pomóc wszystkich entuzjastom futbolowych emocji uniknąć „przypałów".
16.06.24, 16:36
| reklama & PR » informacje
Marka Eduscho zadowolona z wyników kampanii na TikToku
Druga faza kampanii marketingowej marki Eduscho, właśnie się zakończyła. Kreatywne podejście i wykorzystanie innowacyjnych rozwiązań, m.in. FOOH (Fake Out of Home) w mediach społecznościowych przyczyniło się do osiągnięcia wysokich wyników, m.in. w postaci zaangażowania użytkowników na platformie TikTok. 
16.06.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
BECKERS. Malowanie nabiera kolorów. PPG prowadzi kampanię promującą linię plamoodpornych farb
PPG rozpoczął kampanią promującą linię plamoodpornych farb BECKERS Designer Colour. Szeroko zakrojona komunikacja prowadzona pod hasłem „BECKERS. Malowanie nabiera kolorów” obejmuje telewizję, internet, w tym serwisy VOD oraz social media. 
16.06.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Rankomat.pl promuje polisę turystyczną jako gwarancję spokojnego urlopu
Multiporównywarka rankomat.pl rusza z letnią kampanią marketingową, w której skupia się na korzyściach wynikających z posiadania ubezpieczenia podróżnego podczas urlopu za granicą. W reklamach z udziałem ambasadora, Huberta Urbańskiego, marka podkreśla, że zakup polisy to przepis na spokojne i bezpieczne wakacje.
15.06.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Nowi twórcy internetowi w agencji Rokmates
Do agencji influencer marketingu Rokmates dołączyło dziesięciu twórców internetowych, wśród których są m.in. Torii, duet PK Sisters czy Coocharz.
15.06.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Klubik pełen punkcików. Akcja promocyjna marki Gerber
Agencja UNIQUE ONE, na zlecenie firmy Nestle, organizuje ogólnopolską akcję promocyjną dla marki Gerber.
15.06.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
GIGAnci Życia. Plus na Kartę wprowadza nowy format komunikacyjny
Wystartowała nowa kampania promocyjna Plusa na Kartę stworzona w oparciu o nowy format komunikacyjny – GIGAnci Życia. Kampania promuje nową ofertę Plusa, w której klienci mogą otrzymać 6400 GB.
15.06.24, 08:00
| reklama & PR » ludzie
Jacek Dąbrowski przeszedł z Burda Media do Grupy Iberion
Jacek Dąbrowski dołączył do zespołu sprzedaży Grupy Iberion. Wcześniej był związany z firmą Burda Media.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.