04.01.22, 13:04
Spacecamp z cyklem kampanii dla Ubera
Agencja marketingu cyfrowego Spacecamp (Brand New Galaxy) agencja przygotowała w ostatnim czasie cykl kampanii wizerunkowych dla firmy Uber.
Pierwsza z kampanii to realizacja kampanii, której celem jest wzmocnienie świadomości marki oraz jej racjonalnych i emocjonalnych benefitów. Drugim natomiast - specjalna odsłona tejże kampanii, w ramach której wspierany jest 30. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Specjalnie na potrzeby akcji, Uber przygotował i udostępnił produkt Uber z WOŚP. 5 zł z każdego przejazdu Uber przekaże na rzecz 30. Finału WOŚP. W samą akcję zaangażowani są również kierowcy, którzy pomagają realizować cel. Oprócz aktywności offline, kampania prowadzona jest w kanałach digital out of home, w mediach społecznościowych - na YouTube, Facebooku, Instagramie oraz w ramach Spotify. Za kampanię odpowiada Life on Mars, część produkcyjno-kreatywna wchodząca w skład agencji Spacecamp pod przewodnictwem Piotra Sztompke, Digital Director oraz Piotra Chrobota, Global Creative Directora
Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze