09.01.22, 09:00
Maciej Kapuściński nowym marketing managerem w Wolt Polska
Do zespołu Wolt dołączył Maciej Kapuściński, który objął stanowisko marketing managera.
Maciej Kapuściński będzie odpowiedzialny za kreowanie oraz realizację działań marketingowych dla platformy Wolt w Polsce. Do jego zadań należało będzie również budowanie strategii mediowych, optymalizacja wyników oraz zarządzanie pracą zespołu marketingu.
Kapuściński związany jest z digital marketingiem od 2011 r. Poprzednio rozwijał swoją karierę zawodową w ResultMedia – agencją performance marketingu, w której odpowiadał, m.in. za współpracę i koordynację działań w obszarach digital marketingu dla takich marek jak: Vivus Finance, Grupa Medicover, Eden Springs, czy Kino Świat. Wcześniej współpracował z domem mediowym OMD/PHD Media Direction oraz grupą Agora, prowadząc kampanie mediowe dla największych reklamodawców w Polsce (m.in. AXA Direct, Suzuki, Toyota, Unilever).
Komentarze