12.01.22, 08:00
Marka Amica przedłuża współpracę z Value Media
Agencja mediowa Value Media (Group One), w wyniku wygranego przetargu zajmie się strategią mediową, planowaniem oraz zakupem mediów online dla marki Amica.
W 2022 r. Value Media będzie również odpowiedzialne za realizację kampanii TV na rynkach skandynawskich - w Norwegii oraz Finlandii.
Value Media w działaniach dla klienta wesprze agencja martech & e-commerce SalesTube. Współpraca obejmie m.in. takie kanały jak Paid Social, SEM, Programmatic Buying & Direct. Dom mediowy jako partner biznesowy rozpoczyna z marką już 13 rok współpracy.
Amica to polski producent sprzętu AGD i krajowy lider w sprzedaży kuchenek i piekarników. Firma rozpoczęła swoją działalność w 1945 r. W całej Europie Amica zatrudnia ponad 3 tys. pracowników.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze