12.01.22, 07:00
Herbapol-Lublin S.A. wybiera Walk PR do obsługi działań komunikacyjnych
Agencja Walk PR (Brupa Walk PR) wygrała przetarg na obsługę marek spożywczych z portfolio firmy „Herbapol-Lublin” S.A.
W ramach rozpoczętej w 2022 r. współpracy agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań komunikacyjnych, obejmujących projekty Brand PR, Social Media oraz komunikację korporacyjną. Zakres obowiązków obejmuje także doradztwo strategiczne oraz bieżący kontakt z mediami.
Walk PR odpowiada za kompleksowe działania komunikacyjne w kanale tradycyjnym i online (Facebook, Instagram) marek Herbapol, Big-Active i Zioła Mnicha, jak również za komunikację korporacyjną (w tym prowadzenie LinkedIn).
„Jednym z naszych priorytetów w najbliższym czasie będzie odświeżenie sposobu komunikowania się oraz położenie większego nacisku na działania w kanale digital i content marketing (…)” – mówi Anna Sambor, dyrektor marketingu w Herbapol Lublin.
Obsługą działań brandowych i Social Media zajmie się zespół Kingi Strawińskiej, a korporacyjnych Anny Borowiec-Góry.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze