12.01.22, 15:00
Radio Zet, RMF FM i Polskie Radio 24 w górę. Jedynka i Trójka wciąż w dół
Radio Zet w IV kwartale 2021 r. zanotowało największy skok słuchalności. Jednak to RMF FM ciąż jest niedoścignionym liderem rynku - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 października 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
W IV kwartale 2021 r. najchętniej słuchaną stacją pozostawało Radio RMF FM. Udział stacji w rynku wyniósł aż 29,8 proc. (100 proc. to czas słuchania radia ogółem). W porównaniu do analogicznego okresu czasu sprzed roku oznacza to wzrost słuchalności aż o 0,6 p.p. Drugie miejsce zajmuje Radio Zet, którego udział wzrósł aż o 1,2 p.p. i wyniósł 13,4 proc. Trzecie miejsce zachowała Jedynka, jednak zanotowała spadek o 0,7 p.p.
Kolejne miejsca wśród stacji ogólnopolskich i ponadregionalnych zajęły takie stacje jak: Radio VOX FM (strata 0,5 p.p.), TOK FM (wzrost o 0,3 p.p.), Antyradio (strata 0,1 p.p.), Trójka (spadek o 0,7 p.p.), RMF Classic (strata 0,1 p.p.), Radio Maryja (strata 0,1 p.p.), Polskie Radio 24 (wzrost aż 0,5 p.p.), Dwójka (wzrost o 0,2 p.p.), Radio Muzo.fm (wzrost o 0,1 p.p.) i Radio Wnet (udziały bez zmian).
Udział stacji w rynku radiowym
październik 2020 : grudzień 2020 | styczeń 2021 : marzec 2021 | kwiecień 2021 : czerwiec 2021 | lipiec 2021 : wrzesień 2021 | październik 2021 : grudzień 2021 | |
Radio RMF FM | 29,2% | 30,1% | 29,2% | 30,3% | 29,8% |
Radio ZET | 12,2% | 12,1% | 12,6% | 14,4% | 13,4% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 5,0% | 5,2% | 4,5% | 4,8% | 4,3% |
Radio VOX FM | 3,8% | 3,3% | 3,6% | 3,8% | 3,3% |
Radio TOK FM | 2,6% | 2,5% | 2,9% | 2,6% | 2,9% |
Antyradio | 2,7% | 2,6% | 2,5% | 2,3% | 2,6% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 2,4% | 2,1% | 2,2% | 1,7% | 1,7% |
Radio RMF Classic | 1,7% | 1,9% | 1,5% | 1,4% | 1,6% |
Radio Maryja | 1,6% | 1,7% | 1,6% | 1,4% | 1,5% |
Polskie Radio 24 | 0,6% | 0,9% | 0,6% | 0,7% | 1,1% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,4% | 0,4% | 0,4% | 0,4% | 0,6% |
Radio Muzo.fm | 0,5% | 0,6% | 0,4% | 0,4% | 0,5% |
Radio Wnet | 0,1% | 0,2% | 0,1% | 0,1% | 0,1% |
Fale:
październik 2020 : grudzień 2020 (wielkość: 20 999)
styczeń 2021 : marzec 2021 (wielkość: 20 834)
kwiecień 2021 : czerwiec 2021 (wielkość: 21 021)
lipiec 2021 : wrzesień 2021 (wielkość: 20 926)
październik 2021 : grudzień 2021 (wielkość: 21 015)
Grupy celowe: wszystkie przypadki
Wielkość (nie ważona): 29 961 273 (1 851 205 przypadków, 100,0% całej próby)
Braki danych usunięte po wszystkich zmiennych.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze