17.01.22, 20:09
W środowisku Pracuj.pl. Nowa odsłona kampanii serwisu rekrutacyjnego
10 stycznia br. rozpoczęła się kampania w ramach animowanej platformy „W środowisku Pracuj.pl”, przedstawiającej serwis rekrutacyjny. Projekt obejmujący nowy spot i wykorzystujący szeroki mix mediów ponownie zaprasza kandydatów i pracodawców do świata zwierząt, prezentujących z przymrużeniem oka sytuacje znane dobrze ze świata pracy – zarówno tej biurowej, jak i fizycznej.
Platforma „W środowisku Pracuj.pl” zadebiutowała w styczniu 2021 r. Czołowy polski serwis rekrutacyjny zaprosił w niej kandydatów i pracodawców do animowanego świata zwierząt, których przygody symbolizują doświadczenia, zachowania i możliwości uczestników rynku pracy. Platforma w ciągu roku spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem, wspierając wzrost aktywności użytkowników i pracodawców na serwisie. Projekt zyskał także uznanie branży reklamowej, otrzymując za towarzyszące mu spoty reklamowe trzy statuetki w ostatniej edycji konkursu KTR w kategorii Craft / Video.
Miś Michał Miodkowski ponownie w spocie TV
Kampanii towarzyszy premiera nowego spotu z udziałem misia Michała Miodkowskiego, 36-letniego zawodowego kierowcy znanego z jesiennej odsłony platformy. W spocie bohater wraca wspomnieniami do dawnej pracy, w której mierzył się z brakiem odpowiednich narzędzi pracy i niezbyt zachęcającymi pomysłami przełożonych na organizację zadań. Dzięki Pracuj.pl za pomocą paru drapnięć pazura w aplikacji mobilnej zmienił jednak miejsce zatrudnienia na lepsze. Oprócz nowego spotu, w kampanii powrócą znane i lubiane filmy i postaci z poprzednich odsłon „W środowisku Pracuj.pl”.
Zimowa odsłona projektu kierowana jest do kandydatów ze wszystkich branż – od pracowników biurowych do wykwalifikowanych pracowników fizycznych
„Początek roku to moment, w którym naturalnie u wielu osób pojawia się myśl o zmianie pracy. Postrzegamy ten czas jako nowe otwarcie, wchodzimy w niego z nadziejami na poprawienie swojego życia, także w aspekcie zawodowym. Dane z Pracuj.pl z ostatniego półrocza mogą wspierać ten optymizm. Wzrosty liczb ofert odnotowaliśmy w większości kategorii zawodowych, zarówno tych dotyczących tzw. białych kołnierzyków, jak i pracy fizycznej. Zachętę do wykorzystania tego czasu na poszukiwanie lepszej pracy chcemy przekazać w naszej najnowszej kampanii. W spotach pokazujemy ponownie zabawne, ale uniwersalne historie postaci, które oczekują tego, co każdy z nas: zatrudnienia u zaufanego pracodawcy, stabilnego miejsca pracy, szans na awans, dobrych warunków. Kampania przekonuje, że „W środowisku Pracuj.pl” istnieje wiele możliwości” – mówi Katarzyna Kociuba, Marketing Manager Pracuj.pl.
Kto odpowiada za kampanię Pracuj.pl?
Nowa odsłona „W środowisku Pracuj.pl” wystartowała 10 stycznia i potrwa do końca lutego br. Działania prowadzone są na szeroką skalę w ramach kampanii telewizyjnej i outdoorowej, w serwisach VOD (Player, Polsat Box Go), mediach ogólnopolskich i regionalnych, na platformach społecznościowych (TikTok, YouTube, Facebook, Instagram), w ramach współprac influencerskich i podcastów. Reklamy serwisu pojawią się ponadto w ponad 30 miastach Polski i sklepach marki Biedronka.
Za koncepcję kreatywną platformy „W środowisku Pracuj.pl” odpowiada agencja Brasil. W realizację kampanii zaangażowane są także dom produkcyjny Televisor (realizacja spotów) i dom mediowy K2 Precise (zakup mediów TV i digital i OOH). Kampanie performance i video marketing prowadzi Zespół Promocji Online Pracuj.pl. Komunikację projektu wspierają agencje Linkleaders (PR earned i paid), More Bananas (social media) i MCS (influencerzy).
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze