17.01.22, 20:09

W środowisku Pracuj.pl. Nowa odsłona kampanii serwisu rekrutacyjnego

KV kampanii Pracuj.pl, fot.: materiały prasowe

10 stycznia br. rozpoczęła się kampania w ramach animowanej platformy „W środowisku Pracuj.pl”, przedstawiającej serwis rekrutacyjny. Projekt obejmujący nowy spot i wykorzystujący szeroki mix mediów ponownie zaprasza kandydatów i pracodawców do świata zwierząt, prezentujących z przymrużeniem oka sytuacje znane dobrze ze świata pracy – zarówno tej biurowej, jak i fizycznej.

Platforma „W środowisku Pracuj.pl” zadebiutowała w styczniu 2021 r. Czołowy polski serwis rekrutacyjny zaprosił w niej kandydatów i pracodawców do animowanego świata zwierząt, których przygody symbolizują doświadczenia, zachowania i możliwości uczestników rynku pracy. Platforma w ciągu roku spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem, wspierając wzrost aktywności użytkowników i pracodawców na serwisie. Projekt zyskał także uznanie branży reklamowej, otrzymując za towarzyszące mu spoty reklamowe trzy statuetki w ostatniej edycji konkursu KTR w kategorii Craft / Video.

Miś Michał Miodkowski ponownie w spocie TV 

Kampanii towarzyszy premiera nowego spotu z udziałem misia Michała Miodkowskiego, 36-letniego zawodowego kierowcy znanego z jesiennej odsłony platformy. W spocie bohater wraca wspomnieniami do dawnej pracy, w której mierzył się z brakiem odpowiednich narzędzi pracy i niezbyt zachęcającymi pomysłami przełożonych na organizację zadań. Dzięki Pracuj.pl za pomocą paru drapnięć pazura w aplikacji mobilnej zmienił jednak miejsce zatrudnienia na lepsze. Oprócz nowego spotu, w kampanii powrócą znane i lubiane filmy i postaci z poprzednich odsłon „W środowisku Pracuj.pl”.

Zimowa odsłona projektu kierowana jest do kandydatów ze wszystkich branż – od pracowników biurowych do wykwalifikowanych pracowników fizycznych

Początek roku to moment, w którym naturalnie u wielu osób pojawia się myśl o zmianie pracy. Postrzegamy ten czas jako nowe otwarcie, wchodzimy w niego z nadziejami na poprawienie swojego życia, także w aspekcie zawodowym. Dane z Pracuj.pl z ostatniego półrocza mogą wspierać ten optymizm. Wzrosty liczb ofert odnotowaliśmy w większości kategorii zawodowych, zarówno tych dotyczących tzw. białych kołnierzyków, jak i pracy fizycznej. Zachętę do wykorzystania tego czasu na poszukiwanie lepszej pracy chcemy przekazać w naszej najnowszej kampanii. W spotach pokazujemy ponownie zabawne, ale uniwersalne historie postaci, które oczekują tego, co każdy z nas: zatrudnienia u zaufanego pracodawcy, stabilnego miejsca pracy, szans na awans, dobrych warunków. Kampania przekonuje, że „W środowisku Pracuj.pl” istnieje wiele możliwości” – mówi Katarzyna Kociuba, Marketing Manager Pracuj.pl.

Kto odpowiada za kampanię Pracuj.pl?

Nowa odsłona „W środowisku Pracuj.pl” wystartowała 10 stycznia i potrwa do końca lutego br. Działania prowadzone są na szeroką skalę w ramach kampanii telewizyjnej i outdoorowej, w serwisach VOD (Player, Polsat Box Go), mediach ogólnopolskich i regionalnych, na platformach społecznościowych (TikTok, YouTube, Facebook, Instagram), w ramach współprac influencerskich i podcastów. Reklamy serwisu pojawią się ponadto w ponad 30 miastach Polski i sklepach marki Biedronka.

Za koncepcję kreatywną platformy „W środowisku Pracuj.pl” odpowiada agencja Brasil. W realizację kampanii zaangażowane są także dom produkcyjny Televisor (realizacja spotów) i dom mediowy K2 Precise (zakup mediów TV i digital i OOH). Kampanie performance i video marketing prowadzi Zespół Promocji Online Pracuj.pl. Komunikację projektu wspierają agencje Linkleaders (PR earned i paid), More Bananas (social media) i MCS (influencerzy).

Komentarze

Powiązane

25.03.25, 10:02
| reklama & PR » ludzie
Maciek Kozina powraca do VML
Maciek Kozina po dwóch latach przerwy wraca do VML jako Creative Director.
25.03.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Marka Maybelline New York klientem agencji Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg Grupy L’Oréal na obsługę marki Maybelline New York. Od początku kwietnia br. Altavia Kamikaze + K2 będzie wiodącą agencją kreatywną dla tego brandu w Polsce.
24.03.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Nasze ceny rządzą. Ewa Błachnio w kampanii reklamowej sieci Bricomarché
Bricomarché, sieć sklepów typu „dom i ogród”, rozpoczyna kampanię reklamową realizowaną pod hasłem „Nasze ceny rządzą”. Do działań reklamowych zaproszono Ewę Błachnio.
24.03.25, 10:49
| reklama & PR » informacje
Mido wygrywa przetarg na kampanię VEHIS
Dom mediowy Mido (Keino Grupa) wygrał przetarg na obsługę mediową kampanii brandingowej dla VEHIS – platformy leasingowo-samochodowej.
24.03.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Animex Foods w przetargu wybiera UM
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową Animex Foods, największej na polskim rynku firmy mięsnej.
23.03.25, 10:14
| reklama & PR » informacje
Superbet rusza z nową kampanią Jednym słowem: Super!
Bukmacher Superbet rozpoczął kampanię prowadzoną pod hasłem „Jednym słowem: Super!”, która ma podkreślać, jak wielką rolę odgrywają emocje w sporcie i kibicowaniu. Akcja ma dotrzeć zarówno do młodszych, jak i bardziej doświadczonych pasjonatów sportu.
22.03.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Sen na pierwszym miejscu. IKEA inspiruje Polaków do lepszego odpoczynku
Z okazji Międzynarodowego Dnia Snu. IKEA chce na nowo odkryć przed Polakami radość ze spania, angażując ich poprzez media społecznościowe. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja VML.
22.03.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Warta Poznań i agencja MPL Verbum szykują niespodziankę dla kibiców klubu
Agencja lojalnościowa MPL Verbum stworzy aplikację mobilną dla klubu piłkarskiego Warta Poznań. Aplikacja będzie skierowana przede wszystkim do młodszych kibiców. 
22.03.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Good Time to DAJ. Kampania 1,5% Puckiego Hospicjum pw. św. Ojca Pio
W swojej najnowszej kampanii „Good Time to DAJ” Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio, zwraca uwagę na to, że ostatnie momenty życia nie muszą być pełne bólu i cierpienia – mogą być pełne chwil szczęścia. Akcja wystartowała 13 marca br. i obejmuje działania, m.in. w social mediach, kanałach digital oraz kinie.
22.03.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Nie grasz, nie wygrasz. Mariusz Pudzianowski w kampanii marki BETFAN
Marka BETFAN, legalny polski bukmacher, wystartowała z kampanią pod hasłem „Nie grasz, nie wygrasz”. Główną rolę w nowej kreacji marki odgrywa jej ambasador – Mariusz Pudzianowski. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.