23.12.07, 15:01

Martis SA pierwszą agencją reklamową w drodze na GPW

Martis złożył prospekt emisyjny do Komisji Nadzoru Finansowego. Władze spółki liczą, że pojawi się ona na warszawskiej giełdzie w I połowie 2008.

Martis złożył prospekt emisyjny do Komisji Nadzoru Finansowego. Władze spółki liczą, że pojawi się ona na warszawskiej giełdzie w I połowie 2008.

„Planujemy pozyskać środki na sfinansowanie naszych celów strategicznych. Chcemy zdobyć pozycję  jednej z czołowych agencji reklamowych typu „full service” w Polsce oraz pozycję lidera rynku w zakresie kompleksowej realizacji projektów tworzenia systemów identyfikacji wizualnej. Zależy nam również na zwiększeniu konkurencyjności i rozpoznawalności spółki poprzez samą obecność na rynku kapitałowym. Widzimy w tym wiele korzyści” - powiedział prezes agencji reklamowej Martis Arkadiusz Artemjew.

"Strategia rozwoju firmy zakłada zbudowanie grupy kapitałowej MARTIS, która będzie oferowała klientom kompleksową obsługę reklamową  z zakresu budowania wizerunku i komunikowania marki. „Sporą część pozyskanych środków  zamierzamy m. in. zainwestować w rozwój departamentu realizującego systemy identyfikacji wizualnej, poprzez akwizycję przedsiębiorstwa produkcyjnego o ugruntowanej pozycji rynkowej” – mówi prezes Arkadiusz Artemjew.

Plany strategiczne Martis zakładają dalszy jej rozwój poprzez wzrost organiczny oraz przejęcia spółek. Dzięki akwizycji wybranych podmiotów wzmocnić się ma konkurencyjność cenowa, a także skrócić się ma czas wykonania zleceń dla klientów.

Martis jest jedną z najstarszych i najbardziej doświadczonych polskich agencji reklamowych. Spółka świadczy usługi reklamowe typu „full service”, tj. oferuje planowanie i realizację kompleksowych kampanii reklamowych dla klientów. Na przestrzeni lat firma zrealizowała setki kampanii i projektów reklamowych dla wiodących korporacji oraz marek takich jak: Monsanto, Alma Gerber,  Arysta Lifescience, Bacardi-Martini, Sygma Bank , Colgate-Palmolive, Nokia, IBM,  Makarony Polskie, Microsoft, Gillette, 3M Polska, BRE Bank, Diners Club, Masterfoods, Renault, Wyborowa.

Drugim obszarem działalności spółki jest kompleksowa realizacja systemów identyfikacji wizualnej począwszy od projektowania elementów Brand booka, skończywszy na dużych realizacjach w obiektach handlowych i biurowych. Dotychczasowe realizacje signage miały miejsce w prestiżowych centrach handlowych zarówno w kraju  jak i za granicą; CH Wola Park, CH Arkadia, CH Arena, CH Złote Tarasy w Warszawie oraz CH „Bay 1” w Paryżu.

W roku 2002 Martis powołał wraz z innymi podmiotami spółkę Zjednoczenie Artystów i Rzemieślników (ZAiR Sp z o.o.), która zajmuje się produkcją filmową. Spółka ZAiR odpowiadała za produkcję wielokrotnie nagradzanego na festiwalach polskich i międzynarodowych filmu „Zmruż Oczy”. W roku 2007r ZAiR ukończył film „Sztuczki” (który jak dotąd otrzymał na festiwalu w Wenecji Nagrodę Europa Cinemas dla najlepszego filmu europejskiego oraz zdobył główną nagrodę 32. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni - Złote Lwy, przyznawaną za najlepszy film).

Agencja reklamowa Martis jest również autorem kilkunastu akcji społecznych. Do najbardziej spektakularnych należy zwieńczony ogromnym sukcesem, zrealizowany na zlecenie Krajowego Centrum ds. AIDS, cykl kampanii pod hasłem: „Nie daj szansy AIDS”. Akcje społeczne realizowane są na zasadzie „non profit”.

„Chcemy zwrócić się do inwestorów o kilkanaście mln zł. Kwota ma wystarczyć do realizacji naszych celów emisyjnych, związanych z  planami rozwoju firmy. Środki zostaną przeznaczone na dalszy rozwój spółki poprzez jej wzrost organiczny oraz na przejęcia wybranych podmiotów” - mówi  Arkadiusz Artemjew.

Przychody ze sprzedaży za rok 2006 wyniosły prawie 11 mln co oznacza wzrost w porównaniu do roku 2005 o ponad 52%. Zysk netto w roku 2006 wyniósł ponad 350 tys zł. 

MARTIS SA jest członkiem organizacji branżowych;  SAR (Stowarzyszenie Agencji Reklamowych), ZAR (Związek Agencji Reklamowych) oraz PKPP (Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych).

Komentarze

Powiązane

19.03.25, 12:32
| reklama & PR |
Rusza VI edycja kampanii Porozmawiajmy szczerze o otyłości
Rozpoczęła się szósta edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Porozmawiajmy szczerze o otyłości”, realizowanej w tym roku pod hasłem „Słuchaj serca. Lecz otyłość”. Kampania obejmuje szeroki zakres działań, w tym aktywności online, w mediach społecznościowych, kinach, radiu, na nośnikach DOOH oraz w ramach akcji ambientowej.
19.03.25, 07:00
| reklama & PR » ludzie
Monika Marciniak dołącza do Live Age jako Senior Event Creative
Agencja komunikacji live „Live Age” rozszerza swój zespół. Dołączyła do niego Monika Marciniak, obejmując stanowisko Senior Event Creative. Marciniak to specjalistka z wieloletnim stażem w branży.
18.03.25, 20:39
| reklama & PR » informacje
Każdemu może się zdarzyć. Warta kontynuuje kampanię promującą OC i AC
Warta startuje z kolejną kampanią reklamową. Spoty emitowane w TV i Internecie promują ubezpieczenia komunikacyjne OC/AC. Firma kontynuuje strategię i prezentuje kolejne odsłony kampanii prowadzonej pod hasłem „Każdemu może się zdarzyć”.
18.03.25, 16:15
| reklama & PR » informacje
LoveBrands Group oficjalnie w szeregach IAB Polska
Agencja komunikacji marketingowej 360° LoveBrands Group wstąpiła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. IAB Polska to organizacja wspierająca działalność uczestników rynku komunikacji i reklamy interaktywnej.
18.03.25, 11:34
| reklama & PR » informacje
Hillside Beach Club klientem Havas PR Warsaw
Agencja Havas PR Warsaw rozpoczęła współpracę z Hillside Beach Club – luksusowym tureckim resortem na wybrzeżu Morza Egejskiego.
17.03.25, 20:27
| reklama & PR » informacje
Czas płynie tu wolniej. Marka Lech z billboardami w nietypowych miejscach w Europie
Lech w działaniach marketingowych przypomina o łapaniu chwil w słonecznych miejscach Europy, gdzie Polacy spędzają wakacje w zimie. Plakaty promujące markę pojawiły się w nietypowych lokalizacjach.
16.03.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania edukacyjna o zagrożeniu kleszczowym zapaleniem mózgu
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) zajęła się strategią, kreacją i realizacją materiałów związanych z kampanią edukacyjną o zagrożeniu kleszczowym zapaleniem mózgu. Działania uwzględniają 15- i 30-sekundowe spoty TV.
15.03.25, 12:00
| reklama & PR » ludzie
Natalia Poniatowska w Papaya Roster
Natalia Poniatowska, artystka specjalizująca się w fotografii artystycznej, dokumentalnej i komercyjnej, dołączyła do grona 39 twórczyń i twórców reprezentowanych przez impresariat Papaya Roster.
14.03.25, 23:45
| reklama & PR » informacje
Harmonia – Twoja bezpieczna przystań. Podcast Grupy LUX MED
LUX MED stworzył nowy podcast edukacyjny o nawie „Harmonia – Twoja bezpieczna przystań”. Podcast jest już dostępny na platformach YouTube i Spotify.
14.03.25, 14:45
| reklama & PR |
Z małą pomocą Rankomatu. Nowa platforma komunikacyjna serwisu
Nowa platforma komunikacyjna Rankomatu łączy możliwość samodzielnego korzystania z serwisu z dostępem do fachowych porad licencjonowanych agentów. Strategia została opracowana przez agencję 180heartbeats + Jung von Matt. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.