03.02.22, 17:00

Gazeta.pl wprowadza zmiany w strukturze biura reklamy

Magdalena Krysztofczyk, fot.: materiały prasowe

Biuro reklamy Gazeta.pl zmienia dwa zespoły funkcjonujące w swoich strukturach – produktu reklamowego i projektów specjalnych, które zmienią się w dział rozwoju projektów i produktów reklamowych. Na jego czele stanie Magdalena Krysztofczyk.

Od 1 lutego br. w ramach biura reklamy Gazeta.pl funkcjonować będzie dział rozwoju projektów i produktów reklamowych. Zmiana ma ułatwić budowanie nowych kompetencji oraz usprawnić procesy związane z utrzymaniem, rozwojem i realizacją oferty reklamowej Gazeta.pl. 

Na czele nowo utworzonego działu stanie Magdalena Krysztofczyk, dotychczasowa kierownik zespołu produktu reklamowego, związana z Agorą od 2014 r. W nowej roli – dyrektor działu rozwoju projektów i produktów reklamowych do jej zadań będzie należało, m.in. wypracowanie formuły działania zespołu, który połączy kompetencje specjalistów z obu obszarów dostarczając i realizując najlepsze rozwiązania reklamowe.

Dominika Bogusz, która do tej pory kierowała zespołem projektów specjalnych, zmieni stanowisko w strukturze grupy Gazeta.pl. Od 1 lutego br. będzie pełnić funkcję zastępcy dyrektora e-commerce ds. operacyjnych i rozwoju biznesu. Jest związana z branżą reklamową od 17 lat, a od 2008 r. pracowała w zespole odpowiadającym za niestandardowe rozwiązania reklamowe w Gazeta.pl.

Komentarze

Powiązane

13.12.24, 06:00
| reklama & PR » informacje
BMW Motorrad wybiera Hand Made
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg i zajmie się umocnieniem komunikacji w mediach społecznościowych marki BMW Motorrad.
12.12.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Tak jak chcę. Pepco z pierwszą świąteczną kampanię wizerunkową
Marka Pepco wystartowała ze swoją pierwszą świąteczną kampanią wizerunkową. W spocie, którego hasłem przewodnim jest: „Tak jak chcę”, zaprezentowano historię dwóch sióstr, których rywalizacja przeradza się w pełne wzruszeń i radości świąteczne pojednanie.
12.12.24, 18:20
| reklama & PR » ludzie
Anna Gajewska w zespole oLIVE media
Anna Gajewska dołączyła do zespołu oLIVE media i objęła stanowisko Team Leaderki działu PR business. Będzie odpowiadała za koordynację projektów dla klientów z sektorów biznesowego, technologicznego, IT, inwestycyjnego, start-upowego oraz ekologicznego.
12.12.24, 08:45
| reklama & PR » informacje
more communications agency to od teraz more
Agencja more, wcześniej znana jako more communications agency, wprowadza nową identyfikację wizualną, koncentrując się na minimalizmie i esencji komunikacji. Agencja zyskała nową nazwę ”more” i uproszczoną identyfikację.
11.12.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Konopskyy i XTB będą promować świadome zarządzanie finansami
Mikołaj "Konopskyy" Tylko, jeden z najpopularniejszych polskich twórców internetowych, oraz XTB, polska platforma inwestycyjna, rozpoczęli długoterminową współpracę. Celem ich inicjatywy jest promowanie świadomego zarządzania pieniędzmi i edukacji finansowej wśród młodych odbiorców.
11.12.24, 11:43
| reklama & PR » informacje
SLOWoTWÓRCY. Nowa marka Krzysztofa Koczorowskiego zajmie się m.in. tworzeniem nazw
Na początku grudnia br. na rynku zadebiutowała agencja reklamowa SLOWoTWÓRCY.
10.12.24, 22:42
| reklama & PR » informacje
Tym, którzy kochają Święta. Główna nagroda Loterii Świątecznej Tymbarku to bon wakacyjny
Marka Tymbark organizuje Loterię Świąteczną pod hasłem „Tym, którzy kochają Święta”, która potrwa do 22 grudnia 2024 r.
10.12.24, 19:15
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje produkty dżemowe
Ruszyła kampania TV, w której firma Herbapol-Lublin promuje swoje produkty dżemowe. To pierwsza odsłona nowej platformy komunikacji pod hasłem „Herbapol. We współpracy z naturą”.
10.12.24, 17:45
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Ostrowski i Anna Rabczuk w zarządzie Allegro Brand Experience Agency
Do zarządu Allegro Brand Experience dołączyli Wojciech Ostrowski oraz Anna Rabczuk obejmując stanowiska: Operations Partner i Growth Partner.
10.12.24, 16:30
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Wrońska w zespole Agencji Ro
Agnieszka Wrońska dołączyła do Agencji Ro i objęła nowo utworzone w strukturach firmy stanowisko Senior Strategist. Będzie odpowiedzialna za tworzenie i nadzór nad realizacją strategii komunikacyjnych dla klientów agencji.