03.02.22, 17:00
Gazeta.pl wprowadza zmiany w strukturze biura reklamy
Biuro reklamy Gazeta.pl zmienia dwa zespoły funkcjonujące w swoich strukturach – produktu reklamowego i projektów specjalnych, które zmienią się w dział rozwoju projektów i produktów reklamowych. Na jego czele stanie Magdalena Krysztofczyk.
Od 1 lutego br. w ramach biura reklamy Gazeta.pl funkcjonować będzie dział rozwoju projektów i produktów reklamowych. Zmiana ma ułatwić budowanie nowych kompetencji oraz usprawnić procesy związane z utrzymaniem, rozwojem i realizacją oferty reklamowej Gazeta.pl.
Na czele nowo utworzonego działu stanie Magdalena Krysztofczyk, dotychczasowa kierownik zespołu produktu reklamowego, związana z Agorą od 2014 r. W nowej roli – dyrektor działu rozwoju projektów i produktów reklamowych do jej zadań będzie należało, m.in. wypracowanie formuły działania zespołu, który połączy kompetencje specjalistów z obu obszarów dostarczając i realizując najlepsze rozwiązania reklamowe.
Dominika Bogusz, która do tej pory kierowała zespołem projektów specjalnych, zmieni stanowisko w strukturze grupy Gazeta.pl. Od 1 lutego br. będzie pełnić funkcję zastępcy dyrektora e-commerce ds. operacyjnych i rozwoju biznesu. Jest związana z branżą reklamową od 17 lat, a od 2008 r. pracowała w zespole odpowiadającym za niestandardowe rozwiązania reklamowe w Gazeta.pl.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze