04.02.22, 19:08

Medonet rusza z trzecią edycją Narodowego Testu Zdrowia Polaków

Medonet rusza z trzecią edycją Narodowego Testu Zdrowia Polaków
fot.: materiały prasowe

Narodowy Test Zdrowia Polaków to ogólnopolski projekt społeczno-edukacyjny serwisu Medonet, mający na celu zwiększenie świadomości na temat stanu zdrowia i sposobów na jego poprawę. Na zakończenie akcji serwis Medonet opublikuje raport podsumowujący stan zdrowia Polaków. Badanie ruszyło 3 lutego br. 

Główną częścią akcji Narodowego Testu Zdrowia Polaków jest ankieta. Po jej uzupełnieniu użytkownik otrzyma swój indywidualny Indeks Zdrowia oraz spersonalizowane zalecenia prozdrowotne dotyczące obszarów takich, jak: dieta, zdrowie psychiczne czy profilaktyka kardiologiczna i onkologiczna. Ankieta, Indeks Zdrowia oraz rekomendacje zostały opracowane przez redakcję Medonet.pl przy udziale specjalistów wchodzących w skład Rady Naukowej Narodowego Testu Zdrowia Polaków. Projekt został objęty patronatem rektora ds. Collegium Medicum UJ. Partnerem strategicznym projektu jest Nationale Nederlanden.

Na podstawie danych zebranych w Narodowym Teście Zdrowia Polaków powstanie raport z kluczowymi rekomendacjami dotyczącymi profilaktyki zdrowotnej Polaków. Ankieta Narodowego Testu Zdrowia Polaków będzie aktywna przez kilka tygodni. Na podstawie zebranych informacji w maju br. zostanie opublikowany raport z badania. 

"Zauważamy, że Polacy mają coraz większą świadomość tego, że należy dbać o siebie i badać się profilaktycznie. Jednak jeśli nic niepokojącego się nie dzieje, odwlekają umówienie wizyty i odkładają profilaktykę „na później”. Zależy nam, aby przekuli teoretyczną wiedzę o konieczności badań w działanie „tu i teraz”. Dlatego też Nationale-Nederlanden po raz kolejny zostało partnerem Narodowego Testu Zdrowia Polaków. Jest to unikatowy projekt, który wpisuje się w realizowane przez nas działania edukacyjne w zakresie profilaktyki zdrowia. Przez cały luty, w ramach kampanii „Nie prześpij badań”, będziemy zachęcać do regularnych badań, również obejmujących samobadanie. Wierzymy, że ta wiedza oraz wyniki uzyskane w teście zachęcą Polki i Polaków do zadbania o zdrowie. Im więcej i głośniej będziemy o tym mówić, tym więcej osób zacznie działać" - mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.

Promocja akcji jest przewidziana we wszystkich kanałach Ringier Axel Springer Polska, w tym w prasie drukowanej i online oraz radiu i telewizji poprzez udział zaangażowanych w akcję ekspertów i znanych osobowości w audycjach i programach poświęconych zdrowiu i zdrowemu stylowi życia.

Komentarze

Powiązane

19.06.24, 10:53
| reklama & PR » informacje
Rodzinny fun z Capri-Sun! Konkurs marki Capri-Sun w sieci Dino
Na początku czerwca br., marka Capri-Sun uruchomiła konkurs w marketach Dino pod hasłem „Rodzinny fun z Capri-Sun!”. Do wygrania jest 240 nagród.
19.06.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Vison Express wybiera MullenLowe Warsaw
Agencja MullenLowe Warsaw wygrała konkurs Vision Express na obsługę działań prowadzonych w mediach spoleczniościowych (Facebook).
19.06.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
GroupM: globalna wartość rynku reklamowego w 2024 r. przekroczy bilion dolarów
GroupM podnosi prognozy wzrostu globalnego rynku reklamowego w 2024 r. do 7,8 proc., w Polsce wzrost powyżej globalnego.
18.06.24, 10:07
| reklama & PR » ludzie
Zmiany w AMS. Grażyna Gołębiowska wchodzi do zarządu
1 lipca br. do zarządu AMS dołączy Grażyna Gołębiowska, menadżerka firmy, która będzie odpowiedzialna za obszar marketingu, sprzedaży i badań. Małgorzata Augustyniak, dotychczasowa wiceprezeska, pozostaje w strukturach Grupy na stanowisku doradczyni zarządu ds. CSR.
17.06.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Kampania mPay z Jakubem Błaszczykowskim w decydującej fazie. Plakaty OOH w dużych miastach
Ruszył kolejny etap kampanii wizerunkowej polskiej aplikacji finansowej mPay ”Płatności Fair-Play” z Jakubem Błaszczykowskim w roli głównej. Od początku czerwca w największych polskich miastach pojawiły się plakaty OOH z wizerunkiem byłego kapitana reprezentacji Polski, a obecnie ambasadora mPay.
17.06.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Rebel Media wygrywa w przetargu grupy spółek Danone
W wyniku przetargu spółek Danone, agencja mediowa Rebel Media zajmie się takimi działaniami w TV, jak: lokowanie produktu czy produkcje dedykowanego contentu dla marek grupy spółek Danone.
17.06.24, 14:24
| reklama & PR » ludzie
Daria Soroka dołączyła do first aid communication team
Do zespołu first aid communication team dołączyła Daria Soroka i objęła stanowisko senior communication managera. W ostatnich latach rozwijała kompetencje w energetyce prowadząc komunikację korporacyjną dla producenta energii odnawialnej.
17.06.24, 09:30
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Szybka piłka w Radiu Zet. Piłkarska kampania promująca Moonsy
Konkurs "Szybka piłka" na antenie Radia ZET oraz szerokie działania w prasie i Internecie na czele ze stronami sportowymi Onet.pl czy drukowaną wersją Przeglądu Sportowego – tak w czasie Euro 2024 promować będą się Moonsy – proteinowe chipsy z soczewicy.
17.06.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Unilever w przetargu wybiera 38 Content Communication
Do grona klientów 38 Content Communication, dołączył Unilever – jeden z największych światowych graczy rynku FMCG. Agencja została wybrana w drodze przetargu i będzie odpowiedzialna za komunikację korporacyjną, przygotowanie i wdrożenie strategii PR, a także pozycjonowanie ekspertów w mediach.
17.06.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Platforma inwestycyjna BeGlobal klientem iProspect
Agencja iProspect (dentsu Polska) została wybrana do obsługi mediowej platformy inwestycyjnej BeGlobal. Działania agencji obejmą przygotowanie i egzekucję kampanii performance oraz afiliację. Współpraca ma charakter długofalowy.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.