04.02.22, 19:08
Medonet rusza z trzecią edycją Narodowego Testu Zdrowia Polaków
Narodowy Test Zdrowia Polaków to ogólnopolski projekt społeczno-edukacyjny serwisu Medonet, mający na celu zwiększenie świadomości na temat stanu zdrowia i sposobów na jego poprawę. Na zakończenie akcji serwis Medonet opublikuje raport podsumowujący stan zdrowia Polaków. Badanie ruszyło 3 lutego br.
Główną częścią akcji Narodowego Testu Zdrowia Polaków jest ankieta. Po jej uzupełnieniu użytkownik otrzyma swój indywidualny Indeks Zdrowia oraz spersonalizowane zalecenia prozdrowotne dotyczące obszarów takich, jak: dieta, zdrowie psychiczne czy profilaktyka kardiologiczna i onkologiczna. Ankieta, Indeks Zdrowia oraz rekomendacje zostały opracowane przez redakcję Medonet.pl przy udziale specjalistów wchodzących w skład Rady Naukowej Narodowego Testu Zdrowia Polaków. Projekt został objęty patronatem rektora ds. Collegium Medicum UJ. Partnerem strategicznym projektu jest Nationale Nederlanden.
Na podstawie danych zebranych w Narodowym Teście Zdrowia Polaków powstanie raport z kluczowymi rekomendacjami dotyczącymi profilaktyki zdrowotnej Polaków. Ankieta Narodowego Testu Zdrowia Polaków będzie aktywna przez kilka tygodni. Na podstawie zebranych informacji w maju br. zostanie opublikowany raport z badania.
"Zauważamy, że Polacy mają coraz większą świadomość tego, że należy dbać o siebie i badać się profilaktycznie. Jednak jeśli nic niepokojącego się nie dzieje, odwlekają umówienie wizyty i odkładają profilaktykę „na później”. Zależy nam, aby przekuli teoretyczną wiedzę o konieczności badań w działanie „tu i teraz”. Dlatego też Nationale-Nederlanden po raz kolejny zostało partnerem Narodowego Testu Zdrowia Polaków. Jest to unikatowy projekt, który wpisuje się w realizowane przez nas działania edukacyjne w zakresie profilaktyki zdrowia. Przez cały luty, w ramach kampanii „Nie prześpij badań”, będziemy zachęcać do regularnych badań, również obejmujących samobadanie. Wierzymy, że ta wiedza oraz wyniki uzyskane w teście zachęcą Polki i Polaków do zadbania o zdrowie. Im więcej i głośniej będziemy o tym mówić, tym więcej osób zacznie działać" - mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.
Promocja akcji jest przewidziana we wszystkich kanałach Ringier Axel Springer Polska, w tym w prasie drukowanej i online oraz radiu i telewizji poprzez udział zaangażowanych w akcję ekspertów i znanych osobowości w audycjach i programach poświęconych zdrowiu i zdrowemu stylowi życia.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze