04.02.22, 19:08

Medonet rusza z trzecią edycją Narodowego Testu Zdrowia Polaków

Medonet rusza z trzecią edycją Narodowego Testu Zdrowia Polaków
fot.: materiały prasowe

Narodowy Test Zdrowia Polaków to ogólnopolski projekt społeczno-edukacyjny serwisu Medonet, mający na celu zwiększenie świadomości na temat stanu zdrowia i sposobów na jego poprawę. Na zakończenie akcji serwis Medonet opublikuje raport podsumowujący stan zdrowia Polaków. Badanie ruszyło 3 lutego br. 

Główną częścią akcji Narodowego Testu Zdrowia Polaków jest ankieta. Po jej uzupełnieniu użytkownik otrzyma swój indywidualny Indeks Zdrowia oraz spersonalizowane zalecenia prozdrowotne dotyczące obszarów takich, jak: dieta, zdrowie psychiczne czy profilaktyka kardiologiczna i onkologiczna. Ankieta, Indeks Zdrowia oraz rekomendacje zostały opracowane przez redakcję Medonet.pl przy udziale specjalistów wchodzących w skład Rady Naukowej Narodowego Testu Zdrowia Polaków. Projekt został objęty patronatem rektora ds. Collegium Medicum UJ. Partnerem strategicznym projektu jest Nationale Nederlanden.

Na podstawie danych zebranych w Narodowym Teście Zdrowia Polaków powstanie raport z kluczowymi rekomendacjami dotyczącymi profilaktyki zdrowotnej Polaków. Ankieta Narodowego Testu Zdrowia Polaków będzie aktywna przez kilka tygodni. Na podstawie zebranych informacji w maju br. zostanie opublikowany raport z badania. 

"Zauważamy, że Polacy mają coraz większą świadomość tego, że należy dbać o siebie i badać się profilaktycznie. Jednak jeśli nic niepokojącego się nie dzieje, odwlekają umówienie wizyty i odkładają profilaktykę „na później”. Zależy nam, aby przekuli teoretyczną wiedzę o konieczności badań w działanie „tu i teraz”. Dlatego też Nationale-Nederlanden po raz kolejny zostało partnerem Narodowego Testu Zdrowia Polaków. Jest to unikatowy projekt, który wpisuje się w realizowane przez nas działania edukacyjne w zakresie profilaktyki zdrowia. Przez cały luty, w ramach kampanii „Nie prześpij badań”, będziemy zachęcać do regularnych badań, również obejmujących samobadanie. Wierzymy, że ta wiedza oraz wyniki uzyskane w teście zachęcą Polki i Polaków do zadbania o zdrowie. Im więcej i głośniej będziemy o tym mówić, tym więcej osób zacznie działać" - mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.

Promocja akcji jest przewidziana we wszystkich kanałach Ringier Axel Springer Polska, w tym w prasie drukowanej i online oraz radiu i telewizji poprzez udział zaangażowanych w akcję ekspertów i znanych osobowości w audycjach i programach poświęconych zdrowiu i zdrowemu stylowi życia.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Bziuk obejmuje stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora
Od stycznia 2025 r. Izabela Bziuk objęła stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora. Została liderką nowego działu w strukturze sprzedaży bezpośredniej.
13.02.25, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Kiwak w zespole marketingu Bonnier Business Polska
Z początkiem lutego br. do zespołu marketingu Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights.
13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.