04.02.22, 19:08

Medonet rusza z trzecią edycją Narodowego Testu Zdrowia Polaków

Medonet rusza z trzecią edycją Narodowego Testu Zdrowia Polaków
fot.: materiały prasowe

Narodowy Test Zdrowia Polaków to ogólnopolski projekt społeczno-edukacyjny serwisu Medonet, mający na celu zwiększenie świadomości na temat stanu zdrowia i sposobów na jego poprawę. Na zakończenie akcji serwis Medonet opublikuje raport podsumowujący stan zdrowia Polaków. Badanie ruszyło 3 lutego br. 

Główną częścią akcji Narodowego Testu Zdrowia Polaków jest ankieta. Po jej uzupełnieniu użytkownik otrzyma swój indywidualny Indeks Zdrowia oraz spersonalizowane zalecenia prozdrowotne dotyczące obszarów takich, jak: dieta, zdrowie psychiczne czy profilaktyka kardiologiczna i onkologiczna. Ankieta, Indeks Zdrowia oraz rekomendacje zostały opracowane przez redakcję Medonet.pl przy udziale specjalistów wchodzących w skład Rady Naukowej Narodowego Testu Zdrowia Polaków. Projekt został objęty patronatem rektora ds. Collegium Medicum UJ. Partnerem strategicznym projektu jest Nationale Nederlanden.

Na podstawie danych zebranych w Narodowym Teście Zdrowia Polaków powstanie raport z kluczowymi rekomendacjami dotyczącymi profilaktyki zdrowotnej Polaków. Ankieta Narodowego Testu Zdrowia Polaków będzie aktywna przez kilka tygodni. Na podstawie zebranych informacji w maju br. zostanie opublikowany raport z badania. 

"Zauważamy, że Polacy mają coraz większą świadomość tego, że należy dbać o siebie i badać się profilaktycznie. Jednak jeśli nic niepokojącego się nie dzieje, odwlekają umówienie wizyty i odkładają profilaktykę „na później”. Zależy nam, aby przekuli teoretyczną wiedzę o konieczności badań w działanie „tu i teraz”. Dlatego też Nationale-Nederlanden po raz kolejny zostało partnerem Narodowego Testu Zdrowia Polaków. Jest to unikatowy projekt, który wpisuje się w realizowane przez nas działania edukacyjne w zakresie profilaktyki zdrowia. Przez cały luty, w ramach kampanii „Nie prześpij badań”, będziemy zachęcać do regularnych badań, również obejmujących samobadanie. Wierzymy, że ta wiedza oraz wyniki uzyskane w teście zachęcą Polki i Polaków do zadbania o zdrowie. Im więcej i głośniej będziemy o tym mówić, tym więcej osób zacznie działać" - mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.

Promocja akcji jest przewidziana we wszystkich kanałach Ringier Axel Springer Polska, w tym w prasie drukowanej i online oraz radiu i telewizji poprzez udział zaangażowanych w akcję ekspertów i znanych osobowości w audycjach i programach poświęconych zdrowiu i zdrowemu stylowi życia.

Komentarze

Powiązane

28.09.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Agencja Saatchi & Saatchi zwycięża w przetargu Answear
Agencja Saatchi & Saatchi wygrała przetarg na stworzenie nowej platformy komunikacyjnej sklepu internetowego Answear.com na 2024 rok.
28.09.23, 09:00
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Gaca nowym dyrektorem kreatywnym w Artegence
Agencja Artegence ma nowego dyrektora kreatywnego. Stanowisko objął Mateusz Gaca, którego zadaniem jest wzmacnianie kreatywnego zespołu agencji oraz dostarczanie unikatowych rozwiązań w prowadzonych projektach.
27.09.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Huawei z kampanią 360° promującą smartwatche Huawei Watch GT 4
Polski oddział Huawei CBG (Consumer Business Group) ruszył z kampanią promującą nową odsłonę wyjątkowo popularnych w Polsce smartwatchy z rodziny WATCH GT. Pierwszoplanową postacią działań z zakresu influencer marketingu w Polsce jest ambasadorka produktu, Jessica Mercedes Kirschner.
27.09.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Kampania profrekwencyjna To Twój Wybór - głos kobiet ma znaczenie
Do udziału w nadchodzących wyborach ma przekonać kobiety kampania profrekwencyjna „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet, grupę organizacji społecznych, działających na rzecz ochrony i promocji praw kobiet.
27.09.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Polsat partnerem II Europejskiego Kongresu Sportu i Turystyki
Polsat Sport i Grupa Polsat Plus to główni partnerzy medialni drugiej edycji Europejskiego Kongresu Sportu i Turystyki, który odbędzie się w Zakopanem w dniach 26 – 28 września br. Moderatorami kilku paneli dyskusyjnych będą dziennikarze i komentatorzy Polsatu Sport.
27.09.23, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Lidia Święcka awansuje w Social Lama
Na początku września br., Lidia Święcka awansowała w agencji Social Lama na stanowisko Social Media Specialist.
26.09.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Kaufland podpowiada jak nie marnować żywności w najnowszej akcji
Kraje członkowskie Unii Europejskiej marnują średnio 153 mln ton żywności rocznie. Zjawisko jest powszechne również w Polsce. Aby skutecznie ograniczać jego skalę, konieczne są konsekwentne działania edukacyjne. Sieć Kaufland prezentuje niezmienne zaangażowanie w tym obszarze, realizując kolejną odsłonę kampanii pod hasłem „Marnowanie? Nie mam w planie!”.
26.09.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Bilety na mecze UEFA do wygrania w kampanii Pyszne.pl „Zamów. Graj. Wygrywaj”
Rusza kampania Pyszne.pl – oficjalnego partnera UEFA. W ramach akcji organizatorzy przygotowali konkursy z niemal 50 tysiącami nagród dla uczestników. Kampania Zamów. Graj. Wygrywaj potrwa do 26 października br. 
26.09.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
Chapter1 przygotowuje nowy layout opakowań marki Altax
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 pracuje nad nowym layoutem opakowań produktów marki Altax, z portfolio firmy SHERWIN-WILLIAMS Poland. Działania te są częścią całościowego procesu redesignu opakowań tej marki, której grupą docelową są majsterkowicze, głównie mężczyźni w wieku 30-50 lat.
26.09.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
mBank. Technologia do usług. Marka wprowadza nowe pozycjonowanie marki
Ruszyła kampania wizerunkowa mBanku pod hasłem „mBank. Technologia do usług”, w której bank wprowadza nowe pozycjonowanie marki. Marka w spotach podkreśla, że w dobie wyścigu technologicznego swoje produkty i usługi tworzy tak, by były intuicyjne i proste w obsłudze.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Komunikacji

Muzeum Sztuki w Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty

Specjalista/specjalistka ds. marketingu

Muzeum Getta Warszawskiego | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 28.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 26.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.