04.02.22, 20:40
Orange promuje pakiet Orange Love ze Światłowodem i smart wi-fi
4 lutego br. ruszyła nowa kampania Orange przygotowana przez agencję Leo Burnett, zachęcająca klientów do przejścia do Orange i reklamująca pakiet Orange Love ze Światłowodem i smart wi-fi.
W spocie została przedstawiona historia rodziny znanej ze świątecznych odsłon kampanii Orange. Tym razem wydarza się sytuacja, która jest wszystkim znana z życia - w ostatniej chwili okazuje się, że trzeba na rano przygotować projekt na szkolne zajęcia. Sytuacja wydaje się skomplikowana, ale Orange Światłowód wspiera kreatywność bohaterów i pomaga uratować sytuację.
Za kreację spotów w reżyserii Państwa Rodzeństwa odpowiada agencja Leo Burnett we współpracy z Orange Polska, a produkcją zajął się Lemon Film, natomiast post produkcją studio Film Garden. Planowanie i zakup mediów zostały powierzone domowi mediowemu Value Media. Za odsłonę kampanii w social mediach odpowiada Follow Agency.
Wielokanałowa kampania zrealizowana będzie w TV, internecie, w tym w mediach społecznościowych oraz w formie materiałów drukowanych. 30-sekundowy spot można będzie obejrzeć w telewizji na kanałach należących m.in. do Polsatu, TVN. Ponadto kreacje będą emitowane w mediach społecznościowych w specjalnie dedykowanych formatach.
Animator Kultury w obszarze czytelnictwa
Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze